Bilder från sthlm & Elitloppet!

Nu är äntligen bilderna från kameran inlagda i datorn och det var en hel del,nästan 500st :P
Lägger upp bilderna från helgen när vi var i sthlm och på Elitloppet till å börja med,lägger upp fler en annan dag=)


Först lite fina sommatbilder på Nellie som jag vill förstora och rama in:P










.....och så bilder från Elitloppet:P















Jag är inte naken för er som tror de;P haha
Soldyrkaren själv ville visa så mkt hud som möjligt för att få så mkt färg som möjligt,hehe.....färgen var illröd i ca 5 dagar innan den ville flagna bort...muäää:(
Så går det om  man är ute i solen för länge i flera dagar i sträck utan att smörja in sig,min värsta solbränna hittills i mitt liv,det var inte okej nånstans och inte ett dugg skönt!:/
Tur att färgen på bröstet och armarna inte flagnar bort....än,hehe:P
Hade en helt underbar helg!=)



Nej nu ska jag ta med mig min älskade man in till sängen,han sover så sött brevid mig här i soffan...som vanligt!:P
Love you babe!<3


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0