Sovdax!

Så fort Niklas kommer ut ur duschen så är det dax för sängen,börjar bli lite trött så det ska bli skönt å sova!
Jobbade mellan 11 och 18 idag och det gick bra,hade lite ångest innan men det gick över så fort jag kom dit,då blir det mkt bättre och jag trivs jättemkt faktiskt:P
Klart man får lite ångest när man var ledig i 4 dagar,hehe
Stängde med Elin och det gick bra och vi hade kul=)
Niklas och Nellie hämtade mig efter jobbet och då åkte vi och köpte mat från China Thai....mmm lovely!:P
Efter det så fick Nellie sova och vi städade lite i köket,sen glodde jag lite på TV medans Niklas glodde på bilar på Internet....som vanligt!han är så söt!<3
Jag ställde mig på crossen och stog i 40 dryga minuter,brukar aldrig vara så drygt som idag men jag höll ut...jag är så duktig,hehe:P


Ledig dag i månn....skönt! men man får lite panik över att man inte jobbar så mkt....hur fan ska jag få ihop pengar!?Blir så lessen och orolig,vill verkligen inte leva som en jävla parasit på Niklas...känns inte bra för 5 öre!!:(
På fredag jobbar jag min första dag på Indiska på Kupolen och fan vad nervös jag är,hehe...ska iaf bli kul!=)



I månn kommer bilderna från helgens bravader:P
Om jag orkar lägga in dom:P

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0