Sommarvärme!

Äntligen är det riktig sommarvärme ute och som jag skrev igår så skulle det hålla i sig,kikade på www.yr.no vad det skulle bli för väder för att vara på den säkra sidan,hehe...det ska vara varmt och sol ända tills på lördag iaf....27grader på lördag till och med....underbart!=)

Jobbat 11-18 idag,det gick bra men hade lite att göra....stängde med Elin och det är alltid lika kul,vi skrattar mest,hehe :P
Niklas och Nellie kom in och hälsade på innan stängning,sen gick vi till hemköp och handlade tacosgrejer som vi snart ska fixa,bara Nellie somnat så.....det ska bli så gott,ska äta på balkongen i värmen,det gjorde vi igår med....jag verkligen älskar sommar!! =)
Hände en rolig sak mellan mig och Nellie inne på hemköp förresten men jag orkar inte skiva den händelsen....men jag och Niklas skrattade medans Nellie grinade,hehe....hon har humör nu den lillfian:P


Nu blir det dags för matlagning!
Ha så skönt i värmen! :P



Tjingis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0