Helgen!

Ja allt (inte allt men ganska mkt)man kan säga om denna helg,regn,regn och åter regn!
Har inte ens varit uppehåll en endaste minut idag....it sucks!
Hade trevligt hos Eva-Lotta med familj i fredags då Therese tog studenten,hela släkten var där och några från Thereses pappas sida,det var massa god mat och tårta och kul å se alla igen!=)
Tråkigt var det ju att det var svinkallt och så började det såklart regna och sedan dess har det regnat:(


Igår var vi i Bjurs på kalas för lillbrorsan hade ju fyllt år,Maria och Danne var ju hemma i helgen med barnen,fick fika och god tårta....och jag har inte tränat på 2 dagar!inte alls bra och idag har jag fan ingen lust alls,är helt slut alltså....kan ju bero på vädret kanske..jäsp!
Efter vi var i Bjurs så åkte jag och Niklas till China Thai och åt mat,så mysigt att äta ute och så slipper man ju all jävla disk hemma,haha;P
Efter maten åkte vi och hyrde en film,det fick bli Australia och jag grät några tårar under filmen,Niklas tyckte jag var söt...det var jag inte!haha:P
Den var både rolig,sorglig,lycklig och hemsk på samma och var jävligt bra!=)
Den rekomenderas!=)




Medans vi kikade på filmen så drack vi lite slush,drinkar,cider....eller alkoläsk som Niklas säger:P
och så åt vi lite chips till,det var såå gott med chips....det var verkligen inte igår man åt det,tror att det var 2-3 chipspåsen vi köpt i år faktiskt:P
Efter filmen så blev det lite musik på hög nivå från våran andra dator eftersom att den här bärbara är skitkass på att spela musik...tyvärr! :/
Fulla och glada var vi iaf ett tag!=)


Idag har vi inte gjort mkt alls,gick upp alldeless för sent,kikade på en film som gick på TV och sen lämnade vi tillbaka filmen från igår och åkte och handlade lite...har fixat med disken och så,ska bege mig ut i regnvädret snart och ta in min "burk" som ska fyllas med lite regnvatten som jag kan ge till våra köttätande växter för dom gillar det,....yes I'm wierd,haha:P
På tal om blommor så fick vi lov att ta bort balkonglådorna från balkongen och ställa dom under tak för det var ca 1 cm hög vattenkant på jorden....då har det regnat mkt om inte ens blommorna och jorden orka med att ta upp vattnet,hoppas dom inte ruttnar nu när dom har fått för mkt vatten:(

Nu snart blir det ett hopp in i duschen och sen ha lite ångest över att jag ska jobba i månn igen,suck!
Har vart så skönt att vara ledig så länge nu,haha:P
Bilder blir upplagda så fort jag orkat lägga in dom(är skitkass med det....kanske kallas för slöhet oxå! :P)


Tjing tjing..eling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0