Ikea,Grillfest,sol m.m

Passade på att svänga in på Ikea på vägen ner till sthlm igår och köpte oss en sängram och sängbord,kommer bli såååå snyggt!
Sedan blev det ett överkast,gardinstång och nya kastruller....fick dessutom en bänk av Niklas mamma som vi skulle ha i hallen,en sån med fack som man kan ha skor,korgar i osv,den hade vart så perfekt för Nellie att sitta på när skor ska på och avmen den passade tyvärr inte,sååå synd!
Mamma köper den av oss,ska kika om vi hittar en liknande nån annanstans för pengarna=)
Niklas har redan satt ihop sängen och håller nu på med dom jobbiga sängborden...hör lite svärord från hans sida lite då och då,haha:P
Ska bli såå underbart skönt att få ordning i sovrummet nu,det har ju sett ut som ett soprum där inne...det är inte okej!

Haft en underbar helg i sthlm med sol, värme och roligt folk! =)
Niklas kusin och fru hade födelsedags grillfest igår,det var trevligt att träffa alla även om jag ska erkänna att jag var lite nervös....det är man ju alltid första gången men det gick bra:P
Nellie somnade i bilen påvägen dit och jag tog tillfället i akt att få mysa med henne när hon för en gångs skull är helt still....det var sååå mysigt!=)
Sen la vi henne i gräset på en filt och hon sov ett bra tag,var lite blyg och sur i början men kom igång bra sen,bjöd på många pussar och kramar:P

Vi åkte hem runt 12.30 idag eftersom att Nellie skulle tillbaka kl 3....efter det åkte vi till ÖB och köpte solstolar,skitsköna..precis sånna jag alltid velat ha sedan jag såg Maria och Dannes:P
Bra pris var det på dom dessutom,250:- och vi köpte en varsin.....sen åkte vi ut till Bjurs och invigde stolarna,Gabbe gillade visst dom oxå:P
Sedan spelade vi Kubb,Niklas förlorade mot mig och mamma.....Mohaha!
Sedan åkte vi till Ica maxi och handlade lite,jag köpte en egengjord sallad och Niklas tog kycklingspett och potatissallad,det åt vi på balkongen:P
Jag undara var mina älskade katter är nånstans,ingen av dom har vart här sedan vi kom hem....saknar dom!
Mini kirri ska få ett nytt fint halsband som jag köpte idag....kommer bli så söt!<3

Färgade som sagt mitt hår svart....det vart sådär,hehe.....har missat lite så jag har ljusare fläckar lite här och där men får låtsas som att det ska vara så ett tag,haha....iaf några dagar till:P
Har tyvärr inga bilder inlagda på datorn från helgen pga att batteriet i kameran ska laddas,ska göra det på en gång så jag kan lägga upp dom i månn! :P



Ska se om min man behöver lite hjälp:P
Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0