Hingstutsläpp i Böle!

I söndags var ju jag och Niklas i Böle och kikade på när dom släppte ut hingstarna på bete,det var kul och komma iväg och göra nåt annorlunda:P (ja jag är lite sen på att uppdatera! :P)
Var ganska mkt folk,det trodde jag inte att det skulle vara pga det dåliga vädret...eller dåligt och dåligt....var iaf inge regn,bara kallt som fan!:/
Hade längtat så mkt till den dagen och det var kul att Niklas tyckte det var kul och se dom fightas,det blir våran nya tradition nu=)
Vi var där i ca 1,5 timme innan vi gav upp i kylan,annars hade vi stannat ett tag till....får hoppas på bättre väder nästa år!
Då ska vi vara där tidigare,vi kom dit typ 10,15 och då hade redan alla hästar sprungit ut så vi får vara i tid nästa gång och se dom släppas in i hagen från början men det var ganska många fighter ändå....jag både fotade och filmade,en del blev bra och en del mindre bra,haha:P
Tråkigt att jag inte träffade på Mela där,hade vart kul och ses men vi var kanske inte där samtidigt?hehe:P
 

Lite bilder därifrån:P












En häst med 5 ben...haha!



En nöjd Stockholmare i skogen är nog en sällsynt syn,haha:P


Nästa år tar vi med oss filt och fika och hoppas på bra väder!
Det var en mkt bra dag hela söndagen faktiskt för sen gick vi på stan och shoppade lite,det tackar man ju inte nej till....I love shopping!=)


Nu ska jag börja fixa ordning mig innan kusinens student"kalas",ska bli såå kul att träffa hela släkten,händer inte ofta att man träffas allihopa samtidigt sådär,tyvärr:(
Funderar på om jag ska testa på att locka håret,vet inte om det blir så bra nu när det är så kort men det visar sig...jag gör ett försök iaf =)





Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0