Hej och hå!

Har vart ute på en springrunda,det gick bra förutom att jag får så j-a ont i benet,gör helt sjukt ont  både under löpning och efteråt,ibland sitter det i i flera dagar,vet inte vad det kan vara?:/
Har iaf provat stretcha nu efteråt men det gör lika ont ändå....det är tråkigt för jag vill ju springa längre och oftare men det går inte pga  min"skada"...suck!
Var lagom svettig när jag kom in igen,hade ju tjocktröja på mig vilket jag inte hade behövt kan jag lova,det var ju ca 25grader ute då vilket jag inte fattade innan,haha
Tror ingen är lika glad som jag över att svettas....var så svettig i ansiktet att jag sken som en sol inför Niklas,haha....jag är ju bra knäpp:P

Efter springturen målade jag lite hyllor som ska sitta inne i badrummet,dom blir svarta....som allt annat vi äger,haha:P
Nu blir det snart sängen för våran del,är ju en ny varm underbar soldag i månn med men i månn ska jag sätta mig på balkongen tidigare än idag....hade jag iaf tänkt :P


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0