Happy again! =)

Hehe om vi ska prata om mitt förra inlägg....
Det var dagen innan mens...ni tjejer vet hur känslig man blir,haha!
Nu skrattar jag bara åt gårdagen...både jag och Niklas!=)
Jag mådde skit igår och var så lessen över en skitsak men som sagt mensen ställer till det:P

Mamma var så söt som ringde och frågade varför jag var så lessen,du är så söt min mami!<3
Och Niklas var så söt som kom hem efter jobbet med en bukett blommor...snacka om att jag blev glad,så otroligt jävla glad!
Tack älskling!<3

Okej allihopa,vi hade ett litet bråk igår och då blev jag lessen,
Hatar att bråka men ingen är perfekt....inte ens vi:P
Bara för att vi pratade med mamma förut om att vi aldrig bråkar så kom det:P
Som sagt så skrattar vi bara åt det idag och det är ju bra!


Jobbade på Indiska på Kupolen idag mellan 11-19...var kul att jobba i en ny butik och med nytt folk men......borta bra men alltid hemma bäst:P
Gick iaf bra men tiden gick fruktansvärt sakta och det fanns ingenting att göra,gick mest runt och rättade till kläder och hängde ut lite från proven,stog lite i kassan....var inget drag alls idag!
Kan väl bero på att det var många som tog studenten i Borlänge idag....vilken underbar dag det var när man tänker tillbaka,vill göra det igen,det var en dag fullt av glädje!=)
Niklas och Nellie hämtade mig vid 19 och Nellie fick sova direkt vi kom hem för hon var så trött,sen åkte Niklas och köpte China Thai mat....idag igen!:P
Vi har Nellie nu i helgen oxå för Charlotte ville ha henne nästa helg då det egentligen är Niklas helg men dom bytte.
Kikade på Talang och Berg flyttar in...det är mitt favvoprogram...idag var hon hemma hos Bert Karlsson och fan vad vi skrattade,vilken stjärna han är,så jävla rolig!!=)
Efter det så ställde jag mig på crossen i 30 min....var skitdrygt idag med...ibland är det skitdrygt och ibland hur lätt som helst,lite konstigt....men jag håller ut i minst 30 min!=)


Idag kom sorgen jag väntat på i några dagar.....jag flagnar!:(
Nu försvinner min "bruna" hud från ryggen,tur att det bara är början på sommaren så jag hinner sola många timmar till...hoppas jag!:P

Har dessutom skitont i nacken,måste ha sträckt mig rejält för jag kan knappt röra mig...och så har jag skadat mitt finger/nagel....halva nageln på pekfingret har lixom böjt sig åt fel håll,alltså uppåt  och jävlar vad ont det gör,det är ju det fingret som jag kliar/pillar mig i näsan med(HAHA) och kliar mig överallt med men nu får jag vara försiktig.
Fick såklart ett papper från en tidning instucket där på jobbet av en händelse,man kan lixom se in under halva nageln....inte alls okej!usch och ooo aj aj:(

Nej nu ska jag ta med mig min man till sängen,börjar bli trött nu och Niklas sussar så sött brevid mig här i soffan....min sötnos!<3
Kan ju hoppas för Niklas skull att Nellie vill ha lite sovmorgon....själv tar jag sovmorgon,hehe:P
Får se vad morgondagen har att erbjuda,är ju Falu kalaset  i helgen så vi får se om vi kanske tar oss en kik på det:P
Skulle ju först åka till Bjurs tänkte vi så Nellie får umgås med min familj lite oxå,lära känna dom bättre och så.....dom är ju faktiskt hennes "mormor och morfar....och morbror"=)
Men då är ju mamma och Gabbe nere i Kårsta och är barnvakt...det hade jag glömt så där sprack våran plan,hehe:P



Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0