En sommardag!

Vaknade upp till solsken,så himla härligt att se solen nu när det vart så kallt och grått i flera dagar,men det skulle visst bli regn i månn igen men idag tog jag vara på solen så gott jag kunde:P
Jobbade mellan 12-16 skulle egentligen sluta  kl 18 men jag och Johanna bytte så jag slutar kl 18 istället för henne i månn:P
Niklas och Nellie mötte upp mig på stan och så väntade vi på Åsa och Vincent men vi gick visst om varandra men tillslut så hittade vi på varann,hehe....då gick vi och åt mat på Maestro,jag tycker inte om deras sås men är man nästan dödshungrig så går nästan allt ner i magen,hehe:P
Efter maten skiljdes vi åt och vi åkte hem,Nellie fick busa sig trött o soffan  med Niklas medans jag stog på crossen i 35 min....när jag sedan skulle räkna ihop min steg så fattades det ju för fan ca 350-300 steg...det var iofs lite tur för då fick jag mig en promenad till Statoil för Niklas ville ha godis och cola och Nellie sov ju så jag tog på mig inköpet,haha...älskar dig min gottegris!<3
Gick en liten omväg dit och då kände jag att det var så härligt väder att jag inte vill gå hem,eller in rättare sagt så jag  lämnade drickan och godiset och bytte om och gick ut...efter ett tag kom jag på att jag kunde ju ta en springtur och det gjorde jag....det gick över förväntan faktiskt,har lärt mig att jag ska andas med magen istället för bröstet....låter lite knäppt kanske men det gick mkt bättre då även om man glömmer bort sig ibland men jag var duktig och sprang hela vägen hem och jag var till och med svettig i ansiktet....jag var sååå nöjd! :P
Niklas blir väl galen på mig snart,haha.....jag ska alltid visa eller så ska han känna att jag har svettats....haha jag är inte fräsch okej:P
Men jag blir så glad över att jag gör det eftersom att jag har skitsvårt för att svettas så....jaja:P
Så det blev till och med lite mer än 4000 steg istället för 350-300 så det var ju bra!
När jag kom in tog jag ett snabbad och sen gjorde jag i ordning jordgubbar och glass till oss....köpte lättglass med mindre kalorier än vanlig glass,det var riktig god för annars så brukar ju sånt med mindre socker/kalaorier m.m få en liten annorlunda smak men den var supergod=)
Både Niklas och jag har lagt in lite låtar på våra mobiler eftersom vi båda har nytt minneskort,kan man byta lite ringsignaler och sånt,haha
Passade oxå på att lägga in bilder....kors i taket! :P


Lite bilder från min promenad som blev en springtur:P






Ingen sommar utan jordgubbar! :P






Nej nu är det väl snart dax för sängen,Niklas har väl somnat i soffan redan för jag sitter i köket...blir inte förvånad om han gör det :P
Är förresten jätteglad för Niklas skull som äntligten fått vara på Nellies dagis och till och med fått firat midsommar där med allihopa,det är han faktiskt värd efter allt skit han/vi varit med om det senaste året!
Charlotte var ju oxå där och det kändes bajs ett tag,hehe......men som sagt jag är superglad att han fick vara där med Nellie och leka...min söta lilla familj!<3!=)


Natti natt

Kommentarer
Postat av: Mela

men ååå fy fan va gott kompis" du... du heter fortfarande bästis på min mobil..heheh nu måste vi verkligen träffas! Ringde dig härom dagen, antar att du jobbar:)hehe money money!!! i miss you berta<3 ha en bra midsommar.. pussy

2009-06-18 @ 22:18:04
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se
Postat av: Anna

Åh du ska bara veta hur mkt jag saknar dig min Berta!<3 Ja jag jobbade nog när du ringde för annars hade jag svarat direkt! =)pussy

2009-06-23 @ 14:24:27
URL: http://annaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0