Bilder från helgen...

Har lagt in bilderna från helgen i sthlm på fest och sedan slappa i bjurs:P



Jag och en sovandes Nellie,jag passade på att mysa med henne då :P



Nellie sussade skönt:P



Vi hittade smultron,Nellie älskade dom! :P





Puss!<3



Nellies kusin Daniel:P



Nellie hade kul :P



Vadå?


Plocka lite blommor för att sedan dra sönder dom,hehe:P


Tror det var här hon kissade i poolen,hehe:P



Bada är kul tycker Nellie :P


Vi åkte sedan till bjurs och invingde våra nya solstolar,dom är skitsköna!=)


Gabbe med grannens keliga katt:P




Är så sjukt varmt att jag måste vara inne ett tag nu,finns ju lite att fixa med så,hehe...
Niklas jobbar över idag,skittråkigt!
Har haft tråkigt och vart ensam hela dagen.....började dagen med att gå upp lite efter 09,la mig i solstolen på balkongen och låg där tills solen försvann bakom trädet vilket den gör efter 10,40
Kikade sedan på våra bästa år och la mig sedan en stund i badet.....Ringde sedan Mela men hon jobbade tyvärr!
Gick till statoil och köpte en Piggelin och en Solo tidning:P

Tog med mig en klappstol ut på gården och började läsa,hade ryggen emot solen så den skulle få lite färg oxå :P
Vet inte hur många gånger det kliade på ryggen och dom som känner mig vet att jag hatar småkryp och insekter...blev lika rädd varje gång men det var bara svetten som rann....då är det fan varmt om till och me jag svettas så att det rinner,har bara hänt utomlands förut.
Elvis kom och höll mig sällskap denna gången oxå,han är så söt min katt!<3
Tillslut gick han och vilad i skuggan under bordet....när jag läst klart tidningen gick jag in och skulle laga mat,hade Elvis efter mig....sötnos!
Fick bli makaroner och Bacon,det fick ätas på balkongen....så glad att jag äntligen har en balkong!...eller vi=)
Satt och läste en stund efter maten men somnade sedan i solstolen....faktiskt jävligt skönt och mysigt att sova ute....hade en liten sovandes grå katt på magen när jag vaknade,hon är verligen en riktig mystjej och sååå söt.....ännu sötare nu med sitt nya halsband som ser ut som en liten sjal,hehe:P

Gick sedan in och la mig på soffan för jag hade visst inte en skön sovställning i solstolen...somnade på soffan och vaknade runt 18-18.30 gick sedan hit och satte mig,ätit lite yoghurt men måste ta nåt mer...är jättehungrig!
Jäklar vad trött man blir av värmen,det har ju vart jättevärmt i ca 1 vecka nu och det ska hålla i sig några dagar till såg jag....det uppskattas när man är ledig,har en balkong och nya solstolar! :P
När Niklas kommer ska vi åka till slussen och spela minigolf....det ska bli kul och jag vinner nog!....säger vi! ;P
Kanske man kan unna sig en god macka vid slussen oxå:P



Ha en bra kväll i värmen!

Tjing Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0