Anna loves REA!:p

Var på stan idag med mamma,sen mötte vi upp Kerstin för vi skulle leta på en studentpresent till min kusin Therese,blev 1 jättefin ring och så vet jag inte om det blev örhängen till eller om det blev ett halsband....noll koll!haha
Fyndade kläder på rean på H&M....me like!
Mamma och jag lyxade till det med att äta på Tzatziki,hennes första gång och hon gillade det......me to!:P det var trevligt att mysa med mamma!<3
Köpte 2 tröjor åt Niklas och en klänning åt mig....allt detta blev endast 258:- det hade annars blivit runt 500:- så det var jag mkt nöjd med! =)
Klänningen tänkte jag ha på kusinens student på fredag,då blir jag färgglad och fin:P
Har varit i bjurs nu på kvällen med Niklas och Nellie,det gick jättebra och Nellie var inte ett dugg blyg så det var skönt....och kul,fick mat och fika där innan vi åkte hem och Nellie somnade i bilen....tröttmunken:P
Fick höra av både Annika och Kerstin idag att jag har gått ner i vikt,blev såå glad...allt mitt slit verkar ha gett resultat....Jippiii!=)

Idag fick jag äntligen mina efterlängtade Allévopaket från pappas jobb....en pulverdiet som jag ska ta lite då och då tänkte jag.....och fortsätta hårdträna såklart....I love it!
Men idag så har det inte blivit nåt och har lite smått dåligt samvete över det men vafan....det är ju en dag i månn med!:P



Nu är det dax för sängen
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nina

oj, det var då värst vilket fynd du gjorde:) man skulle alltså sprungit runt på H&M idag och kikat:)

2009-06-11 @ 00:51:58
URL: http://ninab.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja jag var skitnöjd när jag gick därifrån!:P oftast har man ju ångest över att det blev lite för dyrt,hehe:P....och Niklas tyckte jättemkt om tröjorna dessutom så det var ju ännu bättre!=)

2009-06-12 @ 13:04:40
Postat av: Fia

Var med i min tävling om en HH simonsen ministyler plattång



MiniStyler som blivit utnämnd till budgetfavorit i tidningen SOLO

MiniStyler fick betyget: SSSS



Klicka på länken för att vara med och tävla!



http://madebykissekattens.blogg.se/2009/june/tavling-plattang.html





Kram / Fia

2009-06-12 @ 13:39:36
URL: http://madebykissekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0