Tro det eller ej...

....men jag har bakat Brownies! :O..om dom blir goda återstår att se,dom håller på att stelna...eller glasyren ska stelna rättare sagt,sen får vi se hur det blev men jag vet att jag gjorde ett fel med glasyren,hehe....
Även om jag inte gör fel så brukar det inte bli bra at all....jag verkligen suger på att baka,laga mat är jag bättre på men inte bra ändå,kan väl koka makaroner och potatis och steka korv och bacon...ja det som är lättast,hehe....
När Brownieserna är klara är det dax för Niklas att göra sin underbart goda Cheesecake(eftesom att vi måste använda samma form)....eller osttårta som han säger sötnosen min,jag verkligen älskar den människan,han är helt otroligt bra!!:P
Mamma kommer i månn en sväng och då måste hon ju bara smaka Niklas bakverk:P
Idag pantade vi alla våra burkar/flaskor det blev lite mer än 100:- så vi fick gratis myskväll ikväll kan man säga,hehe:P



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0