Svettig!!

Jäklar vad svettig jag är,helt sjukt för att vara mig men det är ju ändå 24 grader ute och klockan är efter 22.30:P
Jag och Niklas har kört intevallträning i backen utanför....det var fan drygt men samtidigt jävligt kul,det ska vi göra om snart! =)
Tog i så att jag mådde illa ett tag,trodde jag skulle spy faktiskt...då har jag verkligen kämpat! =)
Så drygt att jag får så ont i benet,kan inte fatta vad det kan vara....blir galen!! :/
Nu snart blir det lite armhävingar och lårövningar och sen dusch och sängen,jobbar ju i månn igen....har vart ledig 1 vecka nu,en helt underbar vecka till och med,men mkt sol och värme!

Började dagen med att lägga mig i solstolen på balkongen,det älskar jag!! :P
Sedan kollade jag på våra bästa år och sen la mig i badet en liten stund innan jag värmde på thai maten som jag hade kvar sedan igår när jag och Mela köpte det:P
Hade en underbar dag med henne igår,har verkligen saknar henne!
Hade faktiskt ingen ork att ta mig ut och sola mer på gården utan jag fixade med disk,skrev ut lite bilder på Nellie och satte dom i ramar och städade Nellies rum m.m

Niklas ringde och sa att han slutade tidigare,han kom hem lite efter halv 3....han sov en stund och sedan åkte vi ner på stan,jag skulle byta ett linne....jag hittade ett par flipflop som jag tog istället då dom kostade lika mkt,ville ha ett par enkla skor att ha på sig om man ska gå till Statoil eller på affärn eller nåt....Niklas köpte ett par snygga shorts på rean och så blev det ett snyggt armband oxå:P
Jag köpte mig ett par snygga ballerinaskor på stadium oxå,har verkligen saknar ett par svarta men ändå enkla skor och dom kostade endast 149:- så jag slog till på dom;P
Sedan köpte vi pizza (där av den hårda träningen ;P)och åkte upp till Stångtjärn och åt den i solen,var jättemysigt!<3
Sen åkte vi till Bjurs en sväng och hälsade på,fika och snackade skit:P



Igår rakade vi av Niklas hår,det vart bättre än jag trodde eftersom att jag inte gillar rakat hår men han passade i det,det tyckte mamma och pappa oxå! :P
Är fortfarade lite ovant men man vänjer sig med tiden och det växer ju ut igen och han tycker det är så skönt att vara utan hår i denna (jävla) värme :P
När jag vaknade till inatt  blev jag lite orolig när man inte kände igen huvvet på han brevid,haha:P
Jäklar vad kul vi hade igår med tanke på rakningen,han är så himla knäpp min älskling!!<3
Fast vi har ju iofs alltid kul ihop...vi skrattar ju hela tiden! =)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0