Just my luck!

Har haft sån jävla otur med fan allt dom senaste 2 veckorna,jag blir galen på mig själv!
Har varit så jävla klumpig och klantig,inte sett mig för utan bara kör på,haha
Började 9 i morse och skulle städa....för det första klagade jag för Linda att jag alltid häller i för mkt vatten i skurhinken så jag inte orkar bära skiten....ursäkta mina svordmmar men vafan,blir galen!
Börjar sedan moppa golvet och när jag kom till kassaområdet så tippar ju för fan hela städvagnen med typ 10 liter vatten i....hela golvet blev pissblött.....speciellt vid kassan samlades det mesta av vattnet!
Så jävla drygt att jag dör....tur att  Ewa-Lena har semester,hehe:P
Var bara att försöka kara ut vattnet på sidorna och springa och hämta nya torkmoppar......dom heter nog inte så men jag säger så nu:P
Tog ca 45 min för mig att få bort vattnet,dom som gick utanför måste ju tro att jag är störd som häller på så mkt vatten på golvet,hehe:P
Linda bara skrattade åt mig och jag bara suckade!
När jag kände mig klar så gick jag upp och tog en banan och vi pratade en stund innan vi gick ner och öppnade butiken och när vi kom ner så hade allt torkat...puhu!:P
Hela mattan vid kassan var pissblöt och det skummade en massa när vi gick på den,jag slutade kl 15 och den skummade då oxå,hehe.....jag la lite kartongbitar som fick torka upp det mesta :P
Åt Lunch med Linda på Piacetto,det var trevligt!=)



Väntar på att Prison Break äntligen ska börja igen!
Har längtat sååå.....




Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0