Ge mig en eloge tack!

En timme på crossen är fan inte fy skam....eller hur?
Det gick faktiskt hur bra som helst,bättre än jag trodde....jag tappade till och med bort tiden och vips så hade det nästan gått en timme....varför inte stå dom sista minuterna och kunna skryta för alla att jag stog en timme! :P
Det var Michael Jackson top 10 på MTV och det var bara att sätta på basen och höja ljudet....så jävla bra!!
Kikade på hans minnescermoni  på TV,så himla hemskt!
Började ju till och med gråta en skvätt när hans dotter Paris pratade....inget barn ska vid den ålderna förlora en förälder!
Sen fick jag lov att gå från vardagsrummet när en speciell låt kom,den jag fasade för,haha.....den som är med i slutet på Rädda Willy,den låten som alltid fick mig att gråta på den tiden.....fast av lyckotårar när man ser "Willy" med sin familj och leker med varandra i havet när dom är fria....sann djurvän som man är! :P
Jag kan inte fatta att han är borta,det går inte in i mitt huvve.....det var ändå ingen man kände eller nån man träffat men man har ju ändå växt upp med hans musik och han var min stora Idol på mellanstadietiden:P
Nu är han min idol igen,haha

Så fort en person är död då kommer alla fina ord från alla,varför får man inte höra dom när man lever?.....speciellt han skulle ha hört alla fina ord då han just levde...tycker jag!
Alla borde visa mer vad man tycker och känner för en dag kan det tyvärr vara för sent och man får ångra livet ut varför man inte sa dom fina orden oftare!
Mer kärlek vetja! =)

Kikade på hans konsert på TV efter minnesstunden....fy fan i helvete vad han är bra,för även om han är död nu så är han ju fortfarande bra....BÄST!!
Han är ingen man alls tänkt på på flera år men nu när han är borta är han världsbäst.....helt sjukt bra,kan inte förklara hur jävla bra jag tycker att han är,han låtar och röst och inte tala om hans danssteg,dom är ju sjuka....att en människa ens kan göra dom är helt otroligt....man får inte heller glömma bort hans Moonwalk...den är ju oxå sjuk.....fattar inte att han bara kan glida bakåt sådär....ser hur jävla bra ut som helst när han dansar iaf!!!
Jag tycker det känns lite konstigt att se han som barn,då han var svart med affrokrull och sen blev han vit,det tycker jag är konstigt,att det är samma person,hehe.....sen känns det lite wierd att höra han sjunga tex Billie Jean eller Thiller när han är vit,han är ju svart i Videorna.....fast lite wierd var han ju som person men det är ju ändå musiken som räknas,hehe:P
Tycker att det är så synd att han inte hann med sin comeback turné som skulle börja i London nu i Juli,den hade blivit den största någonsin....hade vart helt otroligt!!
Jag och Åsa som pratade om att vi ville se hans konsert,nu får ingen göra det....det är bra det för då slipper jag bli svart av avundsjuka! :P

Blev många sjuka ord i detta inlägg men allt är sjukt bra med han......han har frälst mig iaf,haha
Ska fan köpa en DVD från Budapest konserten och glo på dag in och dag ut :P
Nej nu ska jag fortsätta med mig städning,har regnat heeela dagen och det ska visst hålla på så resten av dagen så det får bli inne aktiviteter idag.
Längtar tills min älskling kommer hem,saknar han så otroligt mkt!!<3







R.I.P Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0