Fixar och trixar :P

Har en ledig dag idag,är skittrött och seg....borde ställa mig på crossen eftersom att jag inte gjorde det igår,får rycka upp mig först:P
När jag för en gångs skull slutade tidigare från jobbet igår  tog jag mig en runda på stan.....ganska skönt att gå själv och strosa runt och kika helt ensam i sina egna tankar:P
Köpte lite grejer som jag dekorerade Nellies rosa "blöjboxar" som jag köpte förra veckan.
Köpte ett kuddfodral på rean med prinsessor på eftersom att hennes rum går i prinsesstema och så blev det bokstäver i trä i hennes namn....tog ett tag innan jag hittade alla....jag gav upp några gånger men varje gång jag tänkte skita i det så såg jag just den bokstaven jag behövde,hehe:P
Vet bara inte vart jag ska sätta dom än.

Så när jag kom hem så började jag dekorera boxarna,länge sedan man pulade med sånt men kul var det,vill köpa fler fast olika,hittade massa kul,haha:P
En förpackning som jag köpte var så himla krånglig att sätta på men eftersom jag tycker om att fixa med småsaker så gick det fin fint....Niklas fattade inte hur jag orkade,hehe:P
Först skulle man klippa och sen sätta på "limmet" på baksidan av blomman och sen skulle men ta av en plastgrej innan man fäster dom,det tog tid eftersom att allt var så pytte pytte litet men som sagt så var det skoj!=)

Har idag fixat lite i sovrummet,blev sååå bra,precis som jag ville ha det...är skitnöjd!
Vill bara få ut den fula fåtöljen som ändå bara blir full av kläder,hehe
Vi vill ju som sagt ha en platt TV på väggen....men det får bli sen när vi har bättre ekonomi,har lite mer än 1 år kvar på TV och soffa nu så efter det kan vi nog fundera.











ååååh nu kommer solen,den har vi inte sett på några dagar....trevligt!!=)
Niklas jobbar över idag med sin bil,får se om jag tar mig en prommis upp dit sen....om jag orkar,är sjukt trött/slö just nu...skitdrygt!:/
Jag som skulle gå till Lövhyddan och köpa blommor och så vill jag skaffa en ny kolsyrepatron....inget av det kommer bli av känner jag......orkar bara inte:/
Jag bara jäspar och jäspar och jag känner att huvudvärken tränger sig på lite försiktigt....ska ta en en kopp Te så kanske jag piggar på mig....hoppas de!=)



Tjingeing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0