Wanted!

Jag och Niklas kikade nyss klart på filmen Wanted som vi hyrde förut idag,den var skitbra!=)
Overklig men ändå så himla bra och cool:P

Den rekomenderar jag!





Åkte hem från Bromma lite efter 9 i morse,Nellie fick sitta fram med Niklas denna gång,hon satt bak med mig på vägen ner,båda gångerna gick det skitbra faktiskt=)
(Allt gick skitbra med Nellie överhuvudtaget, i helgen fast Niklas bror med familj oxå var där och sov över....var mkt trevligt!)
Det blev ju sånt jävla skitväder när vi närmade oss Uppsala....verkligen snökaos!!
Åkte 80 på 120 vägen....jag blev så jävla stressad,jag började ju jobba kl 12 idag....kom dit precis då,tur att jag jobbade med Elin som inte bryr sig:P

Vi hade iaf skitkul på jobbet,skrattade och pratade bara massa roligt skvaller i 4 timmar...that's fun!:P
Så segt att jobba en söndag,typ dött på stan då jue....fick ihop lite mer än 2700:- idag,inget att hurra för precis!
Mela och Gizmo kom förbi en stund,pratade lite skit med henne oxå,alltid lika trevligt att träffa sin bästa vän!<3
När jag slutade så hämtade Niklas upp mig och vi åkte upp till Ica Maxi och handlade lite:P



Nellie fick så fina presenter av Niklas familj,massa fina kläder,roliga leksaker och ett jättefint silverhalsband med en katt på=)
Bilder från kalaset kommer senare,orkar inte lägga in bilderna nu:P
Och en pyjamas från Åsa och dom:P
Jag borde köpa nåt oxå.....och Niklas oxå,hehe:P
Köpte nya skidkläder och skidglasögon när vi var i Barkarby(nu fattas bara en matchande mössa:P),skitsnygg kommer jag vara i backen,precis som Niklas;P

Jobb i månn igen,fy fan vad jag är trött på det stället,man är ju fan där mer än hemma!:(
Slutar iaf 3 i månn,så himla skönt!
Då ska vi kanske åka till Dollar Store.....älskar att vara där:P
Jobbar bara 2 dagar i veckan,tog ledig 3 dagar,behöver verkligen de!!
Ledig HELA helgen....kors i taket!! :O
Då ska vi åka snowboard och snowblades i Bjursbacken,ska bli så jävla kul....är alldeless för länge sedan man åkte nu!


Nej nu ska jag städa upp efter mig i badrummet,gjorde rent kattlådan och då blir det ju en massa kattsand på hela golvet...Anna i ett nötskal!:P
Snöar fortfarande,gjorrt det hela dagen,helt otroligt....I love it!=)
För övrigt så har vi inskaffat oss en träningbänk...jepp vi laddar för beachen 2009!;P


Niklas står i duschen nu men sen ska vi mysa med tända ljus,ost och kex...och vindruvor såklart!=)
Vi är världens mysigaste och bästaste par...helt klart!
Vi har det så underbart ihop,vi har det så perfekt ihop!=)
Vi är så glada att vi träffat varandra,han och jag för alltid!!<3





Älskar dig Niklas!<3






Hörs i månn!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Mela

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw i love you so my best friend.. så härligt att träffa dig igår!!!pyssssssssssss

2009-01-26 @ 17:07:59
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0