Vill inte sova....

Nepp Nellie vill inte sova,Niklas har försökt en timme nu men varje gång han går ut från hennes rum hör man henne skrika/gråta....
Hon somnar när han är inne där med henne men hon vaknar så fort han går ut eftersom det jävla golvet knakar så in i H-vete i vardagsrummet....suck!
Det är lite störande,kan man göra nåt åt det eller?
Låter iaf drygt att  riva upp gamla golvet och lägga nytt:/

Har jobbat 11-18 idag...ont i fötterna idag...JAA!
Hittat en klänning på Gina på rean för 49:- .....Måste bara ha den,så jävla bra pris och så himla snygg,det värsta var att det var en sunkig gammal kärring in på Indiska idag som hade precis den klänningen....en gammal kärring! suck!
Aja jag vill ha den iaf=)

Efter jobbet gick jag upp till Åsa och Vincent(jerker jobbade) för Niklas och Nellie var där,fick supergod mat där!=)
Åkte hem typ 20 i 9.....kikade på sista delen på Top Model sen började jag fixa lite med disken och nu sitter jag här och disken är inte klar,hehe....











Jag ska fixa disken nu:P...



Höres säkert i månn:P

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0