29 Januari

Igår hade jag en skön slappdag på jobbet,började 14 och stog på lagret i 2 timmar och fixade lite ordning och reda med jul och påsksakerna och räknade lite varor inför inventeringen nästa vecka.
Slutade 18,Niklas hämtade mig och sen drog vi till Borlänge,gick in en snabbis på Dollar,sen åkte vi till BRL för Niklas skulle kolla om dom hade nån kabel till bilen,det hade dom inte så vi gick in på kupolen den sista timmen,köpte lite smycken och Niklas köpte lite till mig oxå,så himla söt!
Älskar dig gubben<3

Åt på BK på vägen hem,Niklas blev besviken på sin mini hamburgare han fick,skulle jag oxå bli,den var verkligen mini,hehe....jag hade fått en kycklingburgare med fullkorn istället för vanlig hamburgare med fullkorn,hehe...orkade inte säga till,hehe......båda blev besvikna.
Det är ju annars vårat favoritmat ställe,men inte igår,hehe
Åkte sedan till Ica Maxi och hyrde film...Get Smart,den var skitrolig,vi hade många skrattstunder.....den rekomenderas:P

Har varit ledig idag,så himla underbart skönt!=)
Niklas var hem på lunchen,det är så mysigt!
Jag tränade 20 min på crossen medans jag kikade på Våra bästa år,haha:P
Sen har jag sorterad och slängt massa smycken jag inte använder och aldrig kommer använda....kom typ nyss upp ur badet,ska fixa i ordning mig och vänta på Niklas,ska lämna tillbaka filmen och sen dra till Bjurs och åka i backen med Gabbe,ska bli askul,så mysigt med kvällsåkning=)

Vi har inte Nellie idag som vi skulle.....Charlotte sa att Nellie skulle sova hos oss,Niklas sa att hon inte kunde det för vi skulle göra annat på kvällen,då bli charlotte tokig och säger att Niklas inte bryr sig om sin dotter och är sämst som pappa och då får han inte ha henne alls idag....bara för att hon inte kunde sova över!
Niklas är världens bästa pappa...garanterat!!
Hon är ju fan störd på riktigt.....skiter man i sitt barn bara för att hon inte kan sova över?? Nej jag tror inte det.!
CP kärring!
Visst vi kunde ju ha hämtat Nellie ändå men när hon ska tillbaka vid 7 så vet vi att Charlotte aldrig skulle öppna dörren eller så har hon åkt hemifrån och då hade Nellie fått lov att sova äver hos oss ändå och spräcka våra planer.
Undra vem som skiter i sin unge egentligen???
Niklas har alltid ställt upp på allt charlotte sagt,men när det går emot Charlotte nångång så går hela världen under och allt skit börjar om igen..suck!
Hur fan orkar hon?varför inte fatta att vi ska iväg på kvällen efter 7.....blir så jävla irriterad på det där fula jävla fettot som tror att hon kan styra och ställa med allt!! fy fan!



Nej nu ska jag fixa mig lite....hörs senare!


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0