Usch och blä!

Känner mig inte alls på toppenhumör just nu,vet ej varför....kanske för att jag är så jäkla hungrig,då brukar jag inte vara så himla glad och trevlig,hehe....det har mamma påpekat många ggr under mitt liv,haha!
Går man på stan med henne och några fler och hon märker att jag är lite grinig så säger hon alltid:Nu är det bäst vi äter för nu är Anna irriterad,haha.....hon känner mig hon,min mamma....världens bästa mamma!<3


Känner inte alls för att ha Nellie här ikväll,vill bara ha det lugnt och skönt,har lite ont i huvvet oxå:(
Har inget att säga till om det iaf så....men så känner jag just nu,blir kanske bättre när jag ätit lite....hoppas de=)
Man kan ju tro att jag har mens,haha....
Funderade ju på att gå ut och gå när Nellie kommit så jag får vara ifred lite,men jag orkar nog fan inte ta en promenad sen...eller så blir jag så irriterad att jag måste  gå ut,hehe...
Ibland vill jag bara skrika av frustation.
Att ha ett barn hemma så ofta som inte ens är ens eget känns drygt ibland,känns som om vi aldrig är utan henne.....jag kanske är konstig eller dum som tänker så men....är jag det?
Kan inte planera,måste alltid tänka på.... juste då ska vi ha Nellie,det är drygt att man måste tänka så när man vill hitta på saker,åka iväg nånstans eller nåt.....sorry honey!:(

Aja just idag känns allt bara skit....än så länge,hehe:P
Är oxå irriterad över att det är så jävla kallt här hemma,blir galen!
Fyser ju hela tiden,är jättekall om händerna och har tuppskinn överallt fast jag har värmefläkten på:(
Blir nog på bättre humör nu när That's 70's show börjat...That's really fun!=)


Bäst jag äter lite nu så kanske jag inte så så irriterad när dom kommer hem,hehe....stackars min älskling som har mig ibland....I'm a monster,haha!
Mupp man är:P



hej hopp!:P

Kommentarer
Postat av: syster maria

kämpa på tjejen!! du är skitduktig med träningen!!!heja heja... och det med Nellie är det bara att bita ihop....vissa dar är jobbigare än andra så är det med barn... o speciellt med " andras"barn kan jag tänka mig..?? jag har ju bara mina egna iof... Du får älska hela paketet helt enkelt.. för hon tillhör Niklas...puss maria

2009-01-14 @ 22:10:42
Postat av: Anna

Jag jag känner mig duktig med träningen,och med nyttigheterna oxå=)

Ja ibland är det skitdrygt med barn och ibland inte,hehe...blir väl annat när man får eget kanske:P

2009-01-14 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0