Slappdag...

Det har jag verkligen haft idag,så himla slapp att jag typ dog av urtrök....vet ej om det är ett ord men det lät bra,hehe....
Betyder att man har skittråkigt iaf,hehe....

Blev väkt 10.15 av gubben som skulle placera ut Radonmätare här hemma...var så himla trött då!
Tog med mig täcket till soffan och satte på datorn och TV'n och hade Elvis sovandes i knät...my love!<3
Kändes så onödigt att lägga sig och sova igen så jag höll mig vaken.
Märks att man var ledig i 3 härliga dagar,då blir man så himla slö....men det är skönt att bara vara ibland.
20 i 12 så började jag laga mat till Niklas som kom hem och åt på Lunchen...kryddkorv och mos,mums:P

Nellie var bättre idag iaf...bra de=)
Men hon fick vara kvar hos Charlotte idag fast det var Niklas kväll med henne,lika bra att hon får vara"hemma" när hon är sjuk.
Vi är iaf barnlediga i helgen,så himla skönt,hehe:P

Har inte tränat nåt idag,så jävla trött har jag varit,men jag har iaf vart skitduktig med träningen denna veckan så en dags träningsledigt gör väl inge:P
Jobbar i månn igen så då blir det ju att gå dit och hem....om inte Niklas hämtar mig när jag slutat,det händer ibland:P

Idag har jag och älsklingen provat på att göra pannkakor,första gången för mig fast jag snart fyller 23,haha:P
Vi hade grädde,sylt och glass till,det var inte så pjåkigt som jag trodde,hehe
Orkade bara äta 2 st fast jag var ashungrig men pannkakor är ju så himla mättande...puhu!
Blir det pannkakor till lunch i månn....bra med rester ibland:P


Niklas ligger brevid mig här i soffan och sover...vad annars?
Vet ingen som kan sova så mkt som han....min alldeles egna sömntuta,så himla söt när han ligger där med lillkatten brevid sig.
Elvis ligger väl i sängen och sover som vanligt,hehe:P
Älskar er alla på olika sätt!<3
Ska snart väcka han och säga att vi kan lägga oss i sängen och sova för jag är lite sömnig oxå.
Har fixat disken som rengörs i maskinen nu och gjort mackor till Niklas frukost på jobbet  månn,så himla skönt att ha gjort allt och det är rent och fint,då mår jag prima=)


Har fan ångest av att jag ska jobba i månn,fy fan!:(
Vill inte men jag måste...det är ju kul när man får lön,speciellt nu när det känns som om jag jobbar häcken av mig!puhu...


Ska slappa en stund till nu och sen ta med mig min darling till sängen,känns som om jag kan somna lätt ikväll....det hade iaf vart skönt för det händer inte ofta.....ligger ofta och vrider och vänder på mig i ca 2 timmar innan jag somnar,det är skitdrygt!:(
Speciellt när det är fullmåne,då är det fan omöjligt att somna!!Grrr...







Bilder på mina älskade sömntutor!<3




Världens finaste älskling äger jag!:P





Mini kirri och Elvis,mina bäbisar!<3





Natti natt!
Hörs i månn:P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0