Seeeg....

Japp jag har varit  väldigt seg på att skriva här,har vart så mkt sista veckan så man hinner inte,hehe....

Känns som om vi haft julafton nästan varje dag fast med olika personer,hehe....Har en till julafton i månn med syrran och hennes familj,dom kommer upp från Sthlm idag,sååå kul...har saknat dom!
Annars då?:

Niklas har fyllt 25,Grattis gubben:P
Niklas familj har vart här från Sthlm i några dagar,trevligt värre:P
Jag har jobbat.
Vi har haft Nellie.
Det har varit nyår och lillsyrran fyllde 20 då!Grattis:P
Idag är första dagen som jag och Niklas kan sova ut och bara vara med varandra....såååå skönt!=)
Lägger upp lite jul och nyårsbilder sen eftersom jag gärna vill ta lite mer "julkort" i månn med syrran och dom:P

Idag tänkte jag ha en städdag,fan hur det ser ut här....eller så farligt är det inte men jag får panik när det ligger saker framme,hehe....
Ska in och hoppa i sängen först så Niklas vaknar...japp han sover än!!?han är en riktig sömntuta alltså,kan ju sova hela dagarna om han fick,hehe...

Igår åkte vi till Orsa och köpte en Crosstrainer,såååå bra nu kan jag träna inne när jag vill....stog på den igår i 10 min och jag har världens träningsvärk i vaderna idag,hehe.....jag är inte bäst på att stretcha heller....tror jag gjort det typ 10 ggr i mitt liv,haha:P


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0