oo aj aj!

Fy sjuttsiken vad jag har ont i fötterna nu alltså!!:(
Gick till jobbet i morse,jobbade mellan 10-15 och gick hem i lite högklackade skor....känns som om mina fötter brinner!:(
När jag nästan var hemma hade jag så ont att jag fick lov att gå lite annorlunda,såg nog ut som om jag hade skitit på mig,haha.

Väntar på att Niklas ska komme hem,vi ska packa bilen med skräp som vi ska åka och slänga,ska bli skönt att bli av med alla kartongen och skräp från alla julklappar.
Igår var jag jätteduktig på crosstrainern...stog på den i 30min,hej och hå!
Var helt död efteråt men det var det värt,är ju sån skön känsla efteråt jue=)
Idag ska jag träna magen och armarna:p

Är ledig i helgen...vi ska ha Nellie,så typiskt när man är ledig både lördag och söndag men,men....ikväll ska jag och Niklas mysa,det är vi bäst på...garanterat=)
Tänkte städa bort julen i helgen,skönt att få bort skiten nu:P
Blir iaf Turkos och svart i vardagsrummet,köket vet jag inte än,hehe....


nej nu ska jag släppa in min catlove<3
och vila fötterna tills min älskling kommer,längtar såååå mkt efter han!!


Hejsvejs så länge!

Kommentarer
Postat av: Mela

Aaaaaaaaaaaah nu måste vi ses snart... saknar dig för mkt!!! Fan ja kanske inte känner igen dig nästa gång vi ses.. 30 min on the crosstrainer..haha love you soooo!!!

2009-01-09 @ 21:27:57
URL: http://melasgizmo.blogg.se/
Postat av: syster maria

you go girl!! fan vad du är duktig!!! själv har jag inte gjort ett endaste dugg ännu...ska försöka ta mig ut o promenera i morgon:) hälsa kärleken!!

maria

2009-01-09 @ 23:01:25
Postat av: Anna

Ja jag var skitduktig:P gjorde nyss 20 min på den....blir kanske mer ikväll!:P Mela.....min bästa vän!saknar sig som fan...och Maria med såklart!<3

2009-01-13 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0