Lite ledsen....

Ska snart gå iväg till jobbet...i -15 grader,brrr:/
Niklas ska ha Nellie ikväll fast det inte är vår kväll...känns blää:/
Charlotte är sjuk och frågade om han ta henne och han sa ja...utan att fråga mig,då blir jag lessen,får inte jag vara med och bestämma?jag bor ju oxå här.....
Känns ännu värre att veta att dom har/haft magsjuka där hemma,jag dör fan om jag blir smittad,finns inge värre än att vara magsjuk,är hellre utan lön 1 månad än att få de....fy fan!:(
Det värsta är ju att när Niklas är sjuk och frågar om det går bra att hon är kvar hos Charlotte så måste han ha henne men när det är tvärtom då tar han henne....det är irriterande!hehe....
Tänk om jag hade planerat nåt för oss på kvällen som sket sig bara för att han inte pratade med mig innan,nu var det ju inte så men det kunde vart så,hehe:P
Han sa iaf att han inte skulle göra om det,utan att han skulle prata med mig innan nästa gång....det uppskattas darling!:P
Dom som inte vet så är det ibland jävligt drygt att ha nån annans unge hemma...känns som om hon alltid är här....ibland blir det som sagt för mkt med skrik,ljud blöjor och leksaker överallt...speciellt när det alltid är jag som får plocka undan efter henne och Niklas,sist så gjorde han faktiskt det själv....applåder!haha....stackars Niklas som har mig:(

Måste ju ändå tillägga att det för det mesta är kul att ha henne här,lät kanske som om jag aldrig ville ha henne här men det vill jag,hon är så himla söt och alltid så glad och busig!<3
Bli bara drygt när man inte hade planerat att ha henne här och att Charlotte dessutom är magsjuk...uuuhheee!
Vill verkligen inte bli smittad!!:(


Niklas var hem på lunchen och åt pannkakor som blev kvar sen igår....det var gott=)
Har tinat lite bröd jag tänkte göra i ordning och ta med till jobbet som jag kan äta innan jag börjar.
Vi pratade om allt det här då och jag blev ledsen och irriterad....hehe:P
Ibland rinner bägaren över när man håller saker inom sig för länge.....



Förlåt min älskling!:(
Älskar dig mest!!



Nej nu ska jag fixa mig och mina mackor,borsta håret och sen gå....jobbar bara 15-18 idag,skönt som fan men är hellre hemma,hehe
Ska jobba med en tjej som jag aldrig träffat,hon jobbar på Indiska i Blge egentligen men fick hoppa in idag,blir nog trevligt:P
Detta är min nya personaltröja förresten....tur man får sånna,det är ju inget jag skulle kunna köpa för det är inte min stil men kan ha på mig iaf,hehe...kostar iaf 249:-för den som är intresserad:P







Älskar dig Niklas!<3
Du är världens bästa,skulle inte klara mig utan dig!
Du gör mig till världens lyckligaste!
Du och jag för alltid!<3





Måste messa Niklas nu och säga förlåt och hur mkt jag älskar han,får så jävla dåligt samvete när jag var ledsen och arg på honom,skulle kunna dö....får så ont i magen!
Man ska inte vara så på nån man älskar.....men ingen är ju perfekt.



Hörs sen!:P

Kommentarer
Postat av: Mela

Men ge rejj... den va ju jättefin tröjan!aaw lyllos dig som får gå i sånna fina kläder=)aaw

Å ja vill så gärna träffa dig i dag min fina bästa vän=) du skullle se min kvöl på foten.. de gör pissont! åå suck.. hade så gärna velat följa dig från jobbet idag!!! sorry!! Du e min bästa vän! de vet du=)=) aaaw om du får tråkigt ikväll bland alla bajsblöojor så får du gärna höra av dig=)=) miss you already.. pussy

2009-01-16 @ 18:24:14
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0