Hulda...

Den första och enda hästen i mitt hjärta!
Saknar dig så himla mkt!
Tänker på dig så ofta och hur ditt liv ser ut nu....vet att du hade det så mkt bättre när du var under min ägo,det gör mig så lessen att veta att  du har det så mkt sämre nu:(
Hade jag haft råd hade du varit min igen....men men:/

Vi har så underbara minnen ihop,du och jag,Mela,Egon,Gizmo,sputte  och Styggan såklart=)
Älskade att vara i ditt stall med Mela och borsta,rida jaga er i hagen,äta kebabrulle i hagen på sommarn,ta nattliga ridturer.....I love it....and miss it:( 

Tack  vara dig Mela min bästa vän så fick vi roliga och underbara minnen ihop,utan dig hade vi inte blivit ett team.....team Hockermore som vi brukade säga,haha:P
Att ramla av i full galopp var ingen höjdare men det är kul i efterhand....sen leta på dig i skogen,haha:P
Galopp racet med mela och Styggan på grusvägen,den gången Sandra var med och körde Sputte....kommer aldrig glömma det,fan vad fort det gick!!
Läskigt med kul=)





Mitt favoritkort på min favorithäst!<3



Myspys vid sjön<3



Saknar dig!<3



Team Hockermore,haha:P



Huldi,jag och Sputtnik efter en underbar ridtur :)



Första vintern ihop=)




Underbar häst och underbar sommar!=)



Så himla fin!<3



Mela och Sputtnik!<3



Bäbis Hulda:P



Puss på dig!<3





Du var väldigt speciell men ändå så underbar....i mina ögon,hehe:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0