Helgen som var....

Helgen har varit underbar,var ledig fredag-lördag...jag och Niklas sov ut tillsammans för en gångs skull,hur mysigt som helst:P
I lördags åkte vi till mamma och pappa i Bjurs och hälsade på,syrran Maria med familj kom ju upp från sthlm på fredagen så vi åkte pulka med lillbrorsan,Filippa och Casper.
Sen när Åsa,Jerker och Vincent kom så hade vi en liten julafton med tomte och grejer...han var tidig i år,hehe;P
Jag och Niklas har fått superbraiga julklappar,bara sånt man behöver men vi inte kommer köpa själva på några år,haha:P
Jag och Niklas stannade till 00.30 innan vi åkte hem,satt och pratade med Maria och Danne,var mkt trevligt=)

Igår(söndag) så jobbade jag,skulle jobba med Elin men när jag kom till jobbet så hade hon feber:( hon ringde Ewa-Lena så hon fick rycka in,jag som hade sett fram emot att jobba med Elin....men men:(
Efter jobbet åkte vi till Bjurs igen,hade en familjemiddag....utan lillsyrran som jobbar i Åre:(
Blev fläskfilé,klyftpotatis,skitgod sallad,lite olika såser och vitlöksbröd...åt så mkt att jag trodde jag skulle spricka,haha....tog ju ingen rast på jobbet så jag var såååå hungrig...sen blev det en underbart god kladdkaka med grädde som Maria gjorde=)


Fick rycka in för Elin idag,jobbade med Annika....världens bästa!=)
Skönt att vi stängde 16 idag:P
Tråkigt att jobba när Niklas är ledig men det är ju ändå pengar som går till oss båda....är ju ledig i månn så då har vi hela dagen på oss att mysa,sen på onsdag så börjar han jobba igen.


Tränade faktiskt 20 min igår på Crosstrainern och så gjorde jag lite mage...känner mig mkt duktig,blir nog lite mer sen ikväll=)
MÅSTE verkligen gå ner i vikt,mår så jävla dåligt över hur jag ser ut nu,fy fan....är inte ju skitfet egentligen men jag känner mig inte bekväm med min kropp och jag vill kunna sola och bada bland människor i sommar,det har jag inte gjort på säkert 3-4 år alltså....är väl ingen badmänniska  egentligen heller så,hehe:P


Ska hoppa på Niklas nu som såklart ligger och sover,hehe
Börjar blir hungrig så han får hjälpa mig med maten för jag är ingen kock direkt,haha:P
Lägger in bilder från jul/nyår och helgen senare ikväll...eller i månn,orkar inte nu:P



Hade fint!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0