Glad igen...

Från att ha varit lite irriterad och ledsen så är jag nu superglad igen=)
Kom hem från jobbet och Niklas var glad och sa Hej älskling och jag pussade honom=)
Det är trevligt bemötande,det uppskattas!
Måste ändå säga att jag alltid får trevligt bemötande av min älskling,vare sig det är hemma eller i mobilen,du gör mig alltid så himla glad!
Älskar dig mest gubben!<3


Hade inte Nellie idag ändå som ni kanske märkt :P


Träningen går faktiskt superbra för mig nu och jag tycker själv att jag inte är lika rund i fejjan längre,det tyckte Niklas med....eller är det bara vi som inbillar oss?
Hoppas inte de :P
Har hittat ett träningslinne jag gärna vill ha men vet inte vilken färg jag ska välja....hm?
Vad tycker ni?Vilken är snyggast?:P
Har iaf svarta träningsbyxor....








Läggdax snart men först ska jag och Niklas träna lite,hehe
Jag ska iaf göra armhävningar och kanske lite benövningar:P



Älskar min Niklas!!<3




Hade fint!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mela

Det svarta helt klart vännen!! skitsnyggt ju!

aa va bra att du mår bättre nu)=)=) love

2009-01-17 @ 10:31:46
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se
Postat av: Anna

Niklas tyckte oxå den svarta,jag är fortfarande osäker,hehe....kan ju kanske köpa båda,kostade ju bara 129:- st så det är ju inte så farligt dyrt:P

Love you my friend!<3

2009-01-17 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0