Cellprov...

Usch då,kom precis hem från vårdcentralen,var där och tog cellprov....fan vad äckligt att visa firre för nån gammal tant.
Vem vill ha ett sånt jobb??usch och fy!
Fan vad äcklad jag blir alltså!!
Tur att det finns några som vill iofs,hehe..
Gick iaf superbra,kändes ingenting och jag får svar om 2-3 veckor.
Tog en omväg hem så jag fick mig en promenad,tog min nya McKinley jacka som jag köpte i Barkarby i helgen,den var superbra=)
Har tränat 20 min på crossen tidigare idag oxå,hann tyvärr inte göra mer än så,men 20 min är bättre än ingenting! :P
Har vart ledig idag,sååå jävla underbart skönt!!...Lovely!=)

Vi har Nellie ikväll och Niklas ska sälja en av våra 3 bilar vid 5 så jag får passa henne då ett tag:P
Dom kommer väl om ca 15 min så då hinner jag röja undan lite.....tror inte det behövs egentligen men måste ändå,haha....ordning och reda:P
Ska nog ta mig nån macka oxå,magen börjar kurra lite:P

Igår när jag slutade så åkte vi till Dollar Store,köpte nya tallrikar,dom har jag alltid velat ha,så himla fina!=)
Blev ju galen på dom andra vi hade,som var ju så tunga att jag knappt orkade bära 2!!
Köpte oxå såklart kattmat som jag alltid gör där,dom hade tyvärr bytt ut dom till ett annat märke och höjt priset....suck!:(
Brukar alltid köpa upp så jag har för hela månaden,förut köpte jag  en platta med 24 burkar i för 80:-nu fick jag bara 18 st för 100:- ....det var ju lite drygt men.men
Sen köpte vi lite annat behövligt till hemmet:P


Snön ligger kvar som den ska,så himla mysigt med så mkt snö och stora snödrivor,hoppas snön är kvar i helgen då vi ska upp till backen och flasha,haha:P



Visst är dom fina,våra nya tallrikar? :P







Hörs nog sen:P
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0