Akuten....

Sitter ensam hemma nu när Niklas åkt upp till akuten med Nellie....och såklart Charlotte!
När jag kom hem efter 1 timmes promenaden med Mela så fick jag vänta ute en halvtimme tills Niklas kom tillbaka efter att lämnat Nellie,jag hade ingen nyckel med mig....smartohead!:P

När han väl kom hem igen så hade Nellie spytt flera ggr....i soffan,kuddarna,sina kläder och på Niklas täcke.
En jävla tur att det inte var mitt,jag hatar spyor,då hade Niklas fått lov att byta täcke med mig....bara tanken att  veta att det vart äckelspyor där gör att jag inte vill ha det längre,kommer ta lång tid innan jag kommer sätta mig i soffan där hon spydde....uuuheee!!!
Hon hade iaf spytt i bilen påväg hem till Charlotte med och hemma hos henne flera ggr efter de...stackarn:(
Charlotte ringde nyss och grät och ville åka upp,var bara att pussa min älskade hej då och hoppas på det bästa!
Hoppas han kommer hem snart,saknar han redan...och ännu mer när jag vet att han är med Charlotte som är ledsen...suck!:(


Idag fick Niklas iaf bort julgranen och stjärnan i fönstret....det tog...hm?...4 dagar för han att ta bort de,haha...medans jag tog bort allt annat på mindre än en dag.....min gullgubbe:P
För övrigt så snöar det ute nu...mysigt=) men det är nog inte lika mysigt att gå på isen under i månn,hehe:P


Var sååå kul att träffa Mela idag,har alltid så mkt skoj att prata om=)
Blir visst en kvällspromenad med henne i månn som det verkar....skoj,skoj!=)



Nu ska jag slappa i soffan tills han kommer hem och kanske städa undan lite till,kommer några killar hit i månn som ska fixa nåt,kommer inte ihåg vad det var men jag vill ha det fint tills dess iaf=)


Hej svejs!


Älskar dig Niklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0