Åker bort....

Nu snart åker jag,Niklas och Nellie ner till Niklas familj i sthlm,blir nog nice=)
Vi ska bara proppa i Nellie lite mat när dom kommer hem och sen drar vi,ska bli skönt att bara komma bort ett tag även om det bara blir till söndagmorgon,jag jobbar ju kl 12 på söndag..suck=)

Haft en bra dag på jobbet idag iaf.....fick sluta 15 istället för 16,en timme gör ju sån stor skillnad!
Niklas slutade vid lunchtid idag och kom ner på Indiska precis när jag fick lunch...sicken tur=)
Fick inte sån bra lön som jag trodde att jag skulle få....fan!:(

Har iaf köpt den där klänningen på Gina som jag ville ha,vilket fynd alltså=)
Nej nu ska lilla Nellie få mat!


Hörs efter helgen!:P


Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mama

Kul att man vet om att du har en egen blogg.Ha det så bra i sthlm. hälsa Nicklas



Love you

2009-01-24 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0