30 minuter!

Yes,har stått 30 minuter på crossen nu ikväll,var inte alls lika jobbigt som dom andra gångerna,det känns skitbra!
Börjar min kropp vänja sig lite med träningen nu kankse??....I hope  so;P
Ska hoppas in i duschen...eller badet (som det brukar sluta)nu snart,man bli ju så svettig!:P
Jobbar hela veckan,jobbat/jobbar mkt nu på dom sistone...jobbigt men skitbra!....money,money,money!=)


Får se om jag åker med Niklas och Nellie ner till sthlm på fredag....Nellie fyllde ju faktiskt 1 år igår så vi ska fira henne med Niklas familj=)
Jobbar ju på söndagen så vi får se om jag åker med,jag velar så himla mkt,hehe.... jag vill så gärna ena stunden och så den andra så känner jag att jag vill ta det lugnt och bara slappa på lördag när jag är ledig...så himla svårt men jag måste ju bestämma mig snart nångång:P
Idag var det en förjävlig snöstorm,såg inte ett skit framför sig så jag fick lov att ta bussen till jobbet idag.



Nej nu blir det duchen/badet:P


Hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0