30 jävliga minuter!

Puhu!
Stog på Crossen i 30 minuter tidigare idag....damn I'm good!=)
Det är fan en pina,haha....brukar stå på den medans det är våra bästa år så har jag nåt att titta på under tiden så det inte ska kännas lika jobbigt men visst fan tittar man på tiden typ var 10 sekund ändå och det känns som om det är hel dag kvar innan man är klar,men har jag bestämt mig att köra en tid,då ska jag fan göra tills jag når den tiden!
Jag ger inte upp så lätt!:P
Har även mätt mig med måttband på vaderna,låren,höfterna,midjan och armarna....5 cm mindre runt midjan nu än senast jag kollade....jippi!=)
Nu ska jag mäta mig igen om en månad så får vi se om det blir nån framgång,hehe:P


Så jävla skönt att vara ledig,lagar mat till Niklas så han kan komma hem och äta sin lunch,jättemysigt!=)
Städa och plocka undan massa skit....har sagt i ca3-4 dagar nu att jag ska byta sängkläder men har inte kommit så långt än,hehe.
Man blir lite slö när man inte är ledig så ofta men när man väl är det så vill man bara slappa framför TV'n eller ta ett bad,inte gå runt och städa....men jag gör det ändå för jag får fan panik när det är lite stökigt!:P
Får ta vara på ledigheten nu för nästa vecka jobbar jag 6 dagar i sträck och är ledig 1 sen börjar jag igen....så jävla drygt att ha ett jobb där man måste jobba helg,vill ju vara hemma och mysa med Niklas eftersom att han är ledig då...men men!
jag tjänar ju lite extra på helgen iaf:P
Hoppas på bra lön dom närmaste månaderna för fan som jag har jobbat på sistone!!
Elin kunde ta min lördag på lördag,så himla snällt av henne!=)


Har Nellie ikväll,funderar på att ta en prommis runt sjön då,kan vara skönt att få lite frisk luft,kanske kan Mela och Gizmo hänga med,ska fråga henne sen=)
Så länge sedan jag träffade henne,så jävla tråkigt när man jobbar så mkt att man inte har tid eller ork att träffa sin bästa vän:(
I miss her!:(
Är jag ledig så jobbar hon och tvärtom....skitboooring!:(


Men vart tog den mysiga snön vägen då??
Idag fick jag fan vårkänslor,inge snö och solen sken....och inte är det så himla kallt heller längre.
Det kommer väl snö när man inte vill ha den.som typ i april/maj,hehe...
Kommer ihåg dagen då jag fyllde 14,vi satt på fysiken i bjursskolan och det bara vräkte ner snö....det var ju en bra födelsedag,....or not!haha:P
Mamma har oxå berättat om en skolavslutning hon hade när hon var liten och det snöade,haha helt sjukt jue....då är det ju ändå juni och då ska det vara varmt och skönt!:P


Nej nu ska jag fan ta och byta sängkläder,till våra nya snygga!=)
Måste oxå städa lite i sovrummet,vi har en tendens att bara klä av oss och ta nytt dagen efter så det blir en jävla massa kläder på golvet,haha.....typiskt oss
Tur man kan stänga dörren om nån skulle komma och hälsa på,haha:P
Måste dammsuga och göra rent i kattlådan,fixa disken är ett måste....vill ha det rent och fint i köket  åtminstone!

Blev iaf ett par nya mjukisar och en varsin mössa på stadium igår när Niklas köpte sin skidjacka....jag kommer inte våga släppa iväg han ensam i backen när han har så snygga kläder.....vågar iofs inte släppa iväg han på stan ensam,haha...han är världens snyggaste och sexigaste,ingen ska kunna ta han ifrån mig!!mohaha....he's mine forever!
Han vill inte ha nån annan än mig heller iofs så jag kan vara lugn,hehe....
Han och jag för alltid!



Nej nu måste jag rycka upp mig och sätta igång med allt!:P

Älskar dig Niklas!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0