Promenad.

Kom nyss hem från promenaden med doggy,det gick bättre idag än igår:P
Han lyssnade mer och så försökte jag få han att inte stressa så mkt,man kan tro att det är sista gången han får vara ute för han är så stressad,stackarn:(
Jag stannade han några gånger så han fick tid att vila lite och kolla läget istället för att bara titta ner i backen.
När han tittade mig i ögonen var de okej att gå igen...han var duktig,han fattade tillslut vad jag ville,hehe:P
Sen gick vi i den djupa snön,han är ju så liten att han inte ens syns,man ser bara hans lilla huvud som hoppar upp ur snön,så söt!:P
Nu vill han bli klappad på magen,hehe....


Nån som har ett bra förslag på namn på vovven om vi tar honom?vi har så dålig fantasi:P
Eller Niklas har redan ett namn,hehe....han kallar honom för Milo,men på engelska,alltså:Majlo...hehe:P
Bilder sen igår


Lilla Gucci:P


Gizze och Gucci busar:P


Nya polare:P


Mela och Gucci :P


Världens snyggaste älskling,Gucci och Nellie:P


Ska vila lite nu innan Niklas kommer hem,jag är inte direkt van att vara ute och gå 3 ggr ,45 min varje gång,gick upp innan 07 i morse dessutom,snark!



Längtar tills min man kommer hem,saknar han så mkt!
Älskar dig Niklas!<3

Kommentarer
Postat av: maria

gud så söt!!! gucci är ju hur coolt som helst !!!

kram

2009-02-21 @ 11:24:24
Postat av: mela

aaaw.. love you 2 my friend! BEST friend! hah ja kanske också ska skicka 2 times.. haha typicol mig med..hahah de e sååå funny att du har gucci!!! ha e såå söt.. ja va upe där vi spårade sist nyss.. träffade jättetrevliga gubbar! d får hänga med dit med mig så kanske du också får träffa dom! jätteroligt va de=) vi syns snartr igen=)=) pussypusyy

2009-02-25 @ 11:38:52
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0