Jävla kärring!

Nu har Charlotte blivit cp igen,vad är fel på det där jävla psykot!?
Vi hade ju Nellie sovandes hos oss i natt,han lämnade henne innan jobbet och allt var bra.
Senare fick Niklas massa sms från henne där det stog att han var störd i huvvet,att hon hoppades på att han skulle köra ihjäl sig och att alla hans fittor ska sluta ringa henne och lägga på.
Ingen vi känner vill ens lägga ner tid på henne,ingen vill veta av henne så varför skulle nån i vår omgivning bry sig om en psyksjuk kärring??!
Nellie är alltid sjuk när vi får henne....varenda jävla gång vi har henne har det varit så,men nu är det Niklas fel att hon är sjuk hela tiden,hur skulle det vara det?
När vi får henne vid 16,30 så är vi hemma,alltså inne hela tiden,hur ska hon kunna bli förkyld då?
Visst vi är ju hos syrran med henne ibland men då är vi oxå bara inomhus.
Nu får Niklas lov att gå till rätten om han ska få ha henne mer enligt henne....hon är ju psyko....på riktigt!

Hon har ju varit så trevlig och snäll så himla länge att jag och Niklas nästan slutat vara rädd att hon ska bli cp....men ack så fel vi hade!
Och att det vänder så plötsligt är ju det som skrämmer en mest....hon borde sitta på Säter.
Jag såg ju henne igår på stan och hon såg mig.....Niklas fick sms att hon sett nån(jag) på stan igår med nån som inte Niklas skulle gilla....bara skrattar åt henne!
Niklas är så säker på mig att han inte ens bryr sig och det känns sååå himla bra!Älskar dig mest!<3
Skulle aldrig göra nåt mot min älskling,han är mitt liv,kan inte leva utan han.....han är mitt allt!<3
Hur mkt hon än försöker så kan hon aldrig förstöra mellan oss,vår kärlek är för stark för de!:P


Aja nu orkar jag inte lägga ner mer tid på ett psyko!
Tycker så synd om Niklas som bara får skit hela tiden,att allt är hans fel till det,och det och det.....fattar hon inte att det är hon som är störd!?


Vi var aldrig till Åsa och Jerker igår,Niklas hade ont i huvvet,han har haft det i ca 3 dagar nu:(
Har tränar 30 min idag.....men igår då jävlar,då stog jag 40 min,kände mig såå duktig och stolt över mig själv!=)
Idag har vi fått fina Alla Hjärtans Dag kort med posten....så söta!=)
Nellie fick en jättefin klänning och ett sött kort av,Nathalie,Patrik och Daniel:P
Jag och Niklas fick ett kort och presentkort av hans föräldrar...supersnällt.
Jag fick en lapp med ett paket jag ska hämta ut på posten,undra vad det kan vara...hm?
Blir sååå nyfiken,hehe:P
Ser på våra bästa år,det är ju sååå dåligt men ändå så måste man se på det,det är som en drog,haha:P



Längtar tills vi ses darling!<3
My life would suck without you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0