Hur går det?

Ja hur går det nu med vovven?
Det går bättre än jag trodde faktiskt!
Fick han runt 13 tiden igår,oj vilken vilding,haha.
Han sprang runt i hela lägenheten och kollade läget och plötsligt träffade han på Mini kirri som satt bakom Nellies vagn  och jävlar vad det rasslade till i lägenheten efter de,blev bara en trasig blomkruka och nästan en vas och våran fina Ikea lampa,hehe...jag öppnade balkongdörrren och hon flög ut över kanten,trodde inte hon skulle komma tillbaka efter det men igår kväll så tog jag in henne för hon satt ute och kikade in,stängde in henne med Elvis i vårt sovrum.

Var ute på en lååångprommis med Mela och Gizmo igår,2 timmar var vi ute.
Gucci heter vovven förresten och är en Jack Russell,vi hatar det namnet,hehe.....vi byter om vi tar över han,hehe.
Gick iaf bra med vovvarna ihop,dom busade mkt =)
Det gick jättebra med Nellie och Gucci oxå så det är ju skitbra:P
Hade Gucci över natten(katterna var ute:P)
Det gick skitbra förutom att han skäller lite när han hör folk i trapphuset,det är dryg,det ska vi träna bort:P
Nellie vaknade iaf inte en enda gång av skallet så det var vi mkt glada för,hehe...hon sov faktiskt hela natten tills vi fick lov att väcka henne för Niklas skulle till jobbet och jag är ledig idag...wonderful!
Undra hur det går när vi lämnar hunden ensam,Anna som äger hunden säger att han brukar vara ensam 3-4 timmar hemma hos henne och det går bra så det är ju bra.
Han är väl bara lite orolig när han är här hemma med nya ljud och så,blir kanske bättre...hoppas jag=)
Han är världens mysfarbror,vill alltid vara nära och bli klappad på magen,så söt!
Niklas är kär i han,hehe:P

Det märks att Anna inte haft tid för han så mkt för han är så understimulerad och envis men det är ju iofs typiskt en Jack Russell,hehe....han drar som fan när man är ute och går,så jävla drygt!
Han är en stor hund i en liten kropp och behöver  mkt motion!
Ska testa ett  halsband sen om vi tar över han så kanske det blir bättre för han har sele på sig nu,jag och Mela testade lite igår och då drog han inte lika mkt:P

Han var nära att få sig en smocka av Elvis igår oxå,hehe.....han ville så gärna går fram till honom men vände igen och satte sig brevid mig och Niklas och gnydde och sen fram igen och sen tillbaka till oss,så höll det på ett tag,hehe....Elvis reste ragg och fräste så jag skulle inte heller vilja gå fram då,Elvis är nog snäppet störrde dessutom,haha....my big cat!<3
Blir för övrigt så jävla irriterad och arg på killarna som borrar i lägenheten ovanför,låter som om dom är i våran lägenhet jue...hatar höga irriterande ljud!f y fan!



Nej nu ska jag fortsätta kika på Våra bästa år och vila mig lite innan jag och Gucci tar en promenad:P
Lägger upp bilder sen på Gucci och våran långpromenad med Mela och Gizmo igår:P



Hade fint!



Tjingeling!
Längtar till vi ses igen darling!
Älskar dig!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0