forts. på otursdagen!

Visst försatte problemen sen,haha...
Saaben vi skulle åka ner och hämta hade ju såklart körförbud så den kunde vi ju inte åka med....så typiskt!
Vi försökte kika på internet om vi hittade nån besiktningstid innan vi åkte men hittade ingen i sthlms området idag men i månn fanns det en så Niklas mamma och pappa åker dit med den i månn och åker upp med den till oss och vi tog deras bil upp hit.
Och sen så satt ju biljäveln fast i en lergrop på gräsmattan,fanns ingen möjlighet att komma loss men Niklas satte bogserlina på hans pappas bil och skulle försöka dra upp den....och JAG skulle sitta i saaben och gasa lite medans han satt i andra bilden och skulle dra.....dom som känner mig vet att jag kört bil 2 ggr i ca 10km i timmen på en skogsväg med Niklas,får fan panik,kan inte köra bil,så jävla läskigt så fy då!
Men jag försökte iaf men vi kom inte loss....jag satte mig i och försökte en sista gång men jag kan ju som sagt inte ett skit om koppling,växlar och skit så jag sket i det till slut för jag blev så arg över att Niklas sa åt mig att trycka ner kopplingen innan jag la i en växel,haha....fy vad läskigt det är med bilar,om man inte sitter på passagerarsidan,haha:P
Aja men Niklas satte sig i Arnes bil igen och efter ca 15 ryck så kom pärlan upp ur sin grop,hehe.....äntligen!
Vi tog oss en raggarunda med saaben och jääävlar vad den går!.....wihooo!

Sedan var vi på gång till Örebro,äntligen...efter många motgångar,hehe
Vi hade skrivit ut en vägbeskrivning men den visade ju såklart fel adress så vi knackade på hos nån annan,haha.....vi hittade iaf hem till killen tillslut och Niklas fick sin kära växellåda=)
Om inte det var nog så tror vi att vi blev fotade av en hastighetskamera på hemvägen,haha....


Nu är vi iaf hemma och myser,hunnit bada har vi gjort oxå och jag fick ett städryck så jag städade,har en paus nu,hehe
Jobb i månn igen,har ingen lust alls med det....suck!:(
Alla hjärtans dag i månn,blir nog en jättemysig dag.....I hope=)
Fick ett jättesött alla hjärtans dagkort med posten idag på Nathalie,Patrik och Daniel:P
Var iaf inget skoj jag hämtade ut på posten igår....suck!:/


Nej nu ska jag lämna över datorn till my love men visst visade sig fredag den 13 vara en riktig otursdag,det har blivit bekräftat idag,hehe
Hörs nog kanske imånn:P




Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0