?

Kom inte på nån rubrik idag,haha
Har precis tränat 20 min på crossen...kunde nog göra 30min om jag inte hade haft värmefläkten på,haha...puhu vad svettig och trött jag blev,haha

Har varit ledig idag,sååå skönt!
Har inte gjort mkt,lagade mat åt Niklas för han kom hem på lunchen,sen kikade jag på Våra bästa år och sen pratat med Mela på msn.
Ska gå upp till Niklas jobb till 4 så Mela och Gizmo ska följa med mig på vägen upp...ska bli superskoj!=)
Vi pratar bara massa skoj hon och jag:P
Niklas ska jobba med en bil efter 4 och tjäna lite extra pengar,hinner vi så åker vi till Rusta och köper lite mer träningsgrejer....det blir lite tajt om utrymme i vardagsrummet bara,haha.
Skulle haft ett till rum så kunde vi haft ett rum med bara träningsgrejer....Drygt att ha allt i Nellies rum,hehe

Ååh Elvis har varit världens mysigaste idag.
När Niklas åkte till jobbet så kom Elvis och hoppade upp i sängen och kröp under täcket och kurrade hur länge som helst,så himla mysigt.
Har varit han och jag hela dagen idag=)
Sitter brevid mig nu i soffan och bara gosar och kurrar....I love him!!<3
Märks på han att han inte få lika mkt uppmärksamhet nu när vi bor här,det har alltid varit jag och Elvis sedan han var 8v....nu får han dela mig med Niklas och Nellie,han är sig inte lik nu på sistone....därför är det så skönt att vara ledig och bara mysa hela dagen med han,det märks att han verkligen gillar det,då är han sig lik=)
Han borde vara nöjd nu med alla pussar han fått av mig idag,hehe
En del tycker säkert att jag är töntig som skriver så här om ett djur men han är verkligen min lilla bäbis och kommer alltid vara de,ingen kan fatta hur mkt jag älskar han,jag kommer gå under den dagen han lämnar mig...fy fan!:(
Tycker ju om mini Kirri oxå men Elvis är speciell för mig:P
Älskar dig med Niklas!<3



Elvis som liten bäbis<3



Elvis myser i mitt knä i soffan<3



Nej nu kommer Mela hit snart,bäst man klär på sig lite:P
Hörs kanske ikväll!


Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: kompis

Men gerej.. fy skutton va söt kirri är <3

De va så roligt att träffa dig idag:):)

My best friend!!!

2009-02-03 @ 21:18:35
URL: http://www.bazzakullsredcoat.hundsida.se
Postat av: Anna

Haha ja visst var han söt,så söt att man dör!:P

Han är ju lika söt nu med iofs<3

Kul att träffa dig med my best friend!..aaah!<3

2009-02-03 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0