En skön dag.

Har haft en underbar dag idag.
Gick upp lite efter halv 11,la mig i badet och sen lagade jag mat åt mig och Niklas,för han kom hem på sin lunch,som vanligt när jag är hemma,det är så mysigt=)
Tog sen bussen ner på stan,började jobba kl 14.
Stog i butiken i ca 45 min och sen fick jag börja inventera på lagret,jag som helst jobbar ensam blev så glad,hehe.
Inventerade och lyssnade på musik i min ensamhet....det var najs som fan=)
Hann iaf klart det jag hade bestämt mig för att hinna så det var bra.


Gick sen hem efter jobbet,såklart så hade jag ju tagit fel hörlurar till mobilen så det blev inge musik under den promenaden,pratade istället med Niklas och pappa.
När jag kom hem så var maten nästan klart....har jag världens bästa kille eller?
Nellie som är förkyld stog på golvet och gnydde,hehe....men blev gladare och piggare när jag började leka med henne:P
Maten Niklas hade gjort var sååå underbart gott,så gott att jag nästan dog...han är sååå himla bra min man:P
Efter maten fick Nellie bada och nu sover hon,somnade ganska fort så det är skönt...beror kanske på att vi ställt in ett element i hennes rum nu,var sååå jäkla kallt där inne innan....fy då:(


Kikar på Efterlyst på Tv nu,Niklas ligger och sover och snarkar med Elvis i knät,dom är så söta mina älsklingar!<3
Vi skulle ha sett på Bourne Identity tillsammans för han hade inte sett den innan men nu blir det inte så....det är igen idé att försöka väcka han för han somnar inom 10 sek sen ändå,haha
Jag får hoppa mellan 3:an och 6:an  för filmen/filmerna om Bourne är ju så jävla bra och så vill jag se Efterlyst samtidigt,hehe!

I månn är jag ledig,ska upp i ottan....eller innan 8 iaf,hehe
Ska följa med Mela till stallet...måste ju säga hej då till underbara Sputte som flyttar ända ner till Hässleholm nästa vecka...gonna miss him!:(
Men han kommer få det så himla bra så det är skönt att veta=)




Kikar väl på TV ett tag till innan det är dax för sängen,börjar bli lite trött nu.


Hörs i månn!


Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0