En mysig helg...

Sammanfattning av helgen:P

Fredags:
Jag var ledig,städade och fixade....som vanligt en ledig dag,haha:P
Niklas kom hem efter 4 och duschade och så,sen åkte vi ner på stan och mötte upp hans bror Patrik och hans pappa som åkte upp från Sthlm.
Vi var på Stadium,Niklas köpte nya snowboardskor,sen gick vi på systemet och köpte massor,hehe:P
Efter det så åkte vi alla till China Thai och åt som Niklas pappa bjöd oss på,så himla gott:P
Sen åkte vi hem till oss och kikade på TV och så.


Lördags:
Niklas och jag var uppe innan 8,åt frukost och så,väntade på Patrik och Arne och sedan drog vi upp till Bjurs och åkte i backen,det var skitkul!
Vilade oss lite och åt hamgurgare och sedan mötte vi mamma och Gabbe där,höll mamma sällskap ett tag medans grabbarna åkte vidare,Jerker träffade vi där dessutom så han åkte med ett tag oxå.
Gabbe var jätteduktig på snowboard,andra dagen han åkte.
Märktes att det inte var igår man åkte precis,var lite ringrostig men jag ramlade inte iaf:P
Hade ont i fötterna men med lite vila så blev det bättre...har visst väldigt känsliga fötter märkte jag.....hyrde pjäxor i strl 41!!!
Har ju annars 36-37 på fötterna men jag får skitont om dom är för tajta,måste ha skitstora för att inte få ont....men det känns skönt att veta det så slipper man krångla med strl nästa gång:P
Träffade Mats där med,det var skoj.....händer inte så ofta.
När grabbarna skulle ta sin kafferast så dog vi allihopa....shit vad trötta vi blev!åkte hem innan 3....släppte av oss hemma och dom drog till hotellet.
Vi sov i ca 2 timmar,sedan kom dom hem till oss och vi köpte köpmat.....sedan började vi dricka lite(jag och Niklas)
Vid 9 åkte vi till deras hotellrum och drack och pratade....eller dom pratade,hehe....hade inget intresse av att prata bilar i ca 3 timmar,fattar inget av det iaf så jag satt bara och lyssnade,hehe
När klockan var 11 så var vi så jävla trötta....vi var mer trötta allihopa än sugna på att gå ut,hade vart skitkul att gå ut men tröttheten slog utgång så Niklas och jag tog taxi hem och vi somnade som stockar,haha...


Söndags:
Vid 10 kom Patrik och Arne,fy fan vad trötta vi var,helt sjukt!
Vi åt frukost och pratade tills dom åkte hem vid 12.
Jag och Niklas fixade lite saker,sen åkte vi och storhandlade.....mmm I like it!:P
Blev typ 1800:- och jag kan lova att nu har vi mat resten av månaden,proppfullt i frysen kan jag lova!:P
Niklas gjorde Wok igår,supergott.....vi sket i nudlarna och tog ris istället..mumma!:P
Blev så mkt mat att vi skulle kunna bjuda 4 pers på mat,haha.
Niklas var så duktig som fixade tvätten ensam oxå.....han är bäst han,min älskling!
Hyrde en film igår oxå....Tropic Thunder,den var sisådär...stängde av efter ca 1 tim och drog och köpte godis på hemmakväll....hade en konstig men rolig diskussion om personen i kassan var en kille eller tjej,haha.....han trodde på kille och jag på tjej,haha....lite kul!
Jag åt ca 4 st godisar sen ville jag inte ha mer,haha...Fortsatte titta på filmen sen,var väldigt mkt manliga kändisar med....Det roligaste var att se Tom Cruise spela i en komedi,tycker han mest verkar grinig och tråkig men efter den filmen fick jag annan uppfattning om han,kul och se han dansa nigrodance,haha...men annars var det ingen film jag rekomenderar.
Vi duschade efter filmen och la oss sen,jag var helt slut och somnade ganska fort,det var skönt=)


Vaknade massor natt för jag drömde bara mardrömmar om spöken...och som vanligt så gråter jag i sömnen,hehe
Hade skitont i huvvet när Niklas gick upp lite innan 7.
Jag gick upp vid 8 och åt frukost,skulle ju ha jobbat idag men ringde och sa att jag hade så ont i huvvet,kikade klart på Vakna med the voice och sen la jag mig igen,gick upp halv 1,haha....
Hade en till mardröm och grät i sömnen,hehe(inte undra på att jag har ont i huvvet)......tog en treo och kikade på våra bästa år och Oprah,nu är jag mest seg men har ingen huvudvärk,skönt de=)
Superfint väder idag....när jag gick upp i morse så var det -18 och när jag gick upp senare på dagen var det ca-12 och solen sken,så himla underbart,synd att man inte känner sig så pigg annars kunde man ju ta sig ut på en prommis i finvädret=)
Hade vart perfekt om Niklas hade vart ledig så kunde man ta sig och åka pulka och grilla korv m.m...det hade vart sååå mysigt!




Lite bilder sedan kvällsåkningen i torsdags:P



Niklas fixar lite inställningar innan åket:P



Gabbe på snowboard för första gången:P



Jag ser ju måttligt road ut,haha:P



In love!<3



Man kunde inte tro att det var 10 år sedan Niklas stog på en snowboard,(låter som om han är skitgammal nu jue)
han var verkligen skitduktig....och jävlig snygg och sexig!!haha




Åhh vad jag längtar tills han kommer hem,saknar han så himla mkt!
Han är mitt allt,vill inte vara utan han en sekund ens!
Kommer hem om ca 45 min och det ska bli underbart att se han igen....
Älskar dig!<3




Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0