En liten roadtrip....

Snart åker jag och min älskling till Bromma,ska hämta upp våran kära Saab=)
Han tog ledigt i månn och jag är ju ändå ledig så vi passade på nu då,jag jobbar ju i helgen.
På vägen hem i månn så åker vi till Örebro först och köper en växellåda till Saaben (för 16 jävla tusen.....much money!haha)och sen åker vi hem.
Ska bli kul att bara komma hemifrån nån dag och jag älskar att åka bil:P
Tyvärr så hinner vi inte åka förbi hos er Maria,min kära syster....sorry:(
Men jag hoppas vi kan komma ner till er snart!
Saknar er jue<3

Nej nu ska jag sätta över pengar till Niklas konto från ett annat,kom på att jag glömt det nu.....skynda skynda!Innan han kommer hem,hehe:P
Ska sen åka upp til posten och hämta ut mitt paket...är så nyfiken på vad det kan vara:P



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0