En Doggy?

Jepp,min älskade mamma kommer säkert bli galen,hehe...
Jag och Niklas har en liten doggy på gång,ska få hem han på onsdag och prova hur det går med katterna,jag ska ge dom några chanser att vänja sig med varandra,går det inte då gör det inte....tråkigt nog:(
Niklas verkar glad över att få hem en hund och testa med oss,katterna och Nellie.
Han verkade vara en bra hund med full i liv((han är 2,5år)...och Mela blev oxå glad och Niklas pappa med,då blir vi ännu mera på ju:P
Men mamma kommer väl sucka,hehe....har inte sagt det till henne än men jag antar att hon kommer läsa det här först men ska försöka hinna ringa henne i månn innan jag börjar jobbet:P


Var ute på en prommis med mela och fasiken vad kallt det var,vi blev till och med vita i håret,hehe:P
Nu sitter jag inne och funderar på att lägga mig,är så himla trött....snark!
Borde tvätta håret men orkar inte ens det:(
Både jag och Niklas har skitont i halsen,han har haft det i 1 v nu och jag i ca 2-3 dagar....så himla drygt,det sitter ju i så himla länge och gör så jääävla ont,man vill inte ens svälja!!
Ingen träning för oss på ett tag nu:(


Nej nu ska jag sova,jobb i månn igen.
Natti natt!

Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för ras?:P /my

2009-03-05 @ 12:57:51
Postat av: Anna

Han är en Jack Russell Terrier och helt underbar!=)kul att höra från dig,att du lever och så,hehe:P miss you<3

2009-03-05 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0