Äntligen!

....har jag tid och ork att skriva lite blogg.
Haft fullt upp en hel vecka nu men jobb,trötthet och barn.
Jobbade i helgen,hade inventering i lördags efter stängning,det bjöds på skitgod mat och alla var på bra humör,det gick superbra,gick 1,5 tim fortare denna gång än i sommras så det var skönt:P
Var ju första deltävlingen i Melodifestivalen....såg bara slutet,dom som gick vidare allstå...katastrof dåliga låtar!haha
Kanke blir bättre om man lyssnar mer på dom...brukar ju vara så med en del låtar:P
En låt jag älskar är Kelly Clarkssons ny låt - My life would suck without you!....den älskade jag första gången jag hörde den,haha

Vi hade Nellie i helgen och så var vi på kalas för Vincent hade 1-års kalas,var skoj att träffa familjen och släkten,synd bara att dom var så sena att vi bara hann säga hej till varandra i dörren för jag skulle ju jobba vid 16.
Kände när jag kramade mamma att jag saknade henne sååå mkt,måste åka till Bjurs snart och krama om henne<3
Lägger upp bilder från kalaset senare,har kameran kvar hos Åsa men ska hämta den idag för då åker vi dit med Nellie.
Nellie ska börja sova hos oss 1 dag i veckan nu,känns ju sådär....grejen är den att jag har inga problem med att ha henne sovandes här,det är det att hon vaknar ju så jävla tidigt och det är omöjligt för mig att somna om och det förstör hela min dag.....har sånna jävla sömnproblem alltså!blir galen..och lessen!:(

Tänkte att jag skulle träna lite nu efter jobbet men är så trött i fötterna efter jobbet....vill ju börja träna 40 min nu,känner mig så jävla äcklig och fet nu så jag döööör!...usch och fy fan!
MÅSTE träna mer och äta mindre,hehe
Har börjat dricka en diet som heter Hunger Controll och den funkar faktiskt,dessutom så är den supergod men alldeless för dyr:(
Ska sen börja äta mkt frukt,det är ju sååå gott!=)


Nej nu måste jag rusa på toa innan jag kissar på mig,haha:P
Sen ska jag börja med maten till Niklas och Nellie kommer hem så vi kommer till Åsa i lagom tid:P
Blir fiskpinnar och mos....mm älskar fisk!:P




Älskar dig Niklas,längtar tills du kommer hem!<3
My life would suck without you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0