Jag är dålig!

Jag vet att jag vart superduper dålig på att uppdatera bloggen på sistone men jag har liksom inte haft ork eller haft intresse att skriva bara...sorry!
Jag har iaf fått jobba mkt nu sista tiden och det känns superbra,lönen kommer i månn och den blev bättre än vad jag trodde=)
I månn blire jobb mellan 12-17 och sen köpa dom sista julklapparna till Åsa,Mami och papi +födelsedagspresent och julklapp till älsklingen:P
Idag är jag hemma och är sjuk,lika igår....jag är dunderförkyld,skitdrygt...känns verkligen bajs att ha missat 2 långa arbetsdagar men jag hade inget val,mår verkligen inte okej!
I månn måste jag jobba även om jag är sjuk,jag kan ju inte springa runt på stan och köpa julklappar när jag är sjuk från jobbet,hehe:P

I månn åker Niklas och Nellie till stockholm och faaan vad jag kommer sakna älsklingen,har fan ångest!:(
Jag måste ju jobba på lördag och då åker Niklas hem från Sthlm för annars hade jag kunnat följa med......men vad är en jul utan min älskade familj och våran julmat!!=)

Har fått en tidig julklapp av Niklas och jag tappade verkligen hakan när jag tittade i påsen.......en digital systemkamera med 2 objetktiv till....helt sjukt ju!Jag som trånat efter en sån så himla länge och nu äntligen har jag en....kommer aldrig kunna tacka han nog,blev såååå glad!
Det är mkt att lära sig men det kommer,är ute och "tränar" med den ibland,passar på att göra det nu när det är så otroligt fint med all snö ute,blir väl bildbevis så fort jag orkat lägga in dom på datorn:P
Igår fick jag hem min kameraväska som jag köpte på tradera för 108:- ink frakt....det kallar jag ett bra köp=)

Idag ska vi slå in alla våra julklappar som vi köpt.....förutom dom jag inte köpt än,haha:P
Vi klädde granen i förrgår och den blev så fin med kulor i olika färger och glitter,blir mysigare när vi lagt under julklapparna.....ska göra lite mer lakritsknäck oxå tänkte jag,dom blev en succé här hemma så jag vill göra lite mer så jag kan ta med lite till bjurs och bjuda på:P



Nu fick ni lite uppdatering iaf:P
Nu ska jag ta en treo och förhoppningvis så försvinner min huvudvärk!



ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0