Inglorious Bastards!



Vi skulle hyra film och ha en myskväll ikväll,har hört att Inglorious Bastard med Brad Pitt skulle va bra så vi tog den.
Vad jag inte tänkte på var att den utspelar sig på Andra världskriget och är gjort av Quenting Tarantino.
+ att Niklas sa att han hade hört att den skulle vara blodig,har absolut inget emot blod men tortyr m.m hatar jag!!
Då kände jag att det absolut inte va en film för mig då jag hatar krigsfilmer och mår illa när jag ser folk blir dödade  på äckliga sätt eller blir torterade vilket brukar vara ett måste i hans filmer...fy fan!:P
Niklas ser på den själv nu medans jag sitter här annars kommer jag inte kunna sova sen,haha
Nu på sistone har det inte vart så mycket äckel men i början.....uack,fy sjutton!
Vi skulle ha tagit Flickan som lekte med elden som vi valde bort,får ta den nästa gång=)


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0