Happy Birthday!




Idag fyller min älskling hela 26 år:P
Han fick ju ett presentkort på Ur och Penn så han kunde köpa sin klocka som han velat ha länge,lika bra att han fick välja själv vilken han ville ha och han gjorde ett mycket bra val....supersnygg=)
Vi var ner på stan på förmiddagen för han skulle köpa ett par skor....skitsnygga Björn Borg skor på rean,synd att han inte kan ha dom förrens till våren....idag hade vi -24 grader när vi gick upp och när jag drog upp rullgardinen så hade vi is på insidan av fönsterrutan,som gick att skrapa bort...då äre fan kallt alltså!
Vi firade hans födelsedag med god mat på Mariannes,jag hade aldrig ätit där innan så det var trevligt och supergott....fläskfilé black and white....mmm mums!=)

Jag älskar min vågtång som jag fick i julklapp av Niklas päron,kul att kunna göra nåt med håret...äntligen!=)
Jag tycker det blir skitsnyggt....och Niklas tycker likadant=)
Så jag älskar den+min nya väska jag fick av mami och papi<3 och såklart min digitala systemkamera som jag fick av daling<3.....har haft en superbra jul....tack för allt=)
Bilder kommer upp snart jag lovar!=)


Ska jobba i månn,Ewa-Lena messade mig och frågade om jag kunde och visst passar jag på när det bara var mellan 10-15:P
Har ju "kalas" för Niklas i månn runt 4 tiden,jag har bakat och fixat lite idag som jag hoppas kommer smaka bra...inget jag kan garantera,haha....baka och laga mat är fan inte min grej men jag försöker iaf,haha:P

Köpte nya dammsugarpåsar idag och jävlar vad kul det blev att dammsuga nu,haha....tror inte jag bytt den en enda gång sedan jag fick den för typ 3 år sedan,haha....det var väl på tiden;P
Orkade knapp dammsuga nu eftersom att suget var enormt,haha....tungt vare och fint blev de=)




Ciao bao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0