God Jul!=)

Snart är julen över och det har varit jättemysigt med god mat,paket och världens bästa familj och släkt även om jag saknar Niklas som 17:P
Jag var jultomte detta år....var mest för Vincents skull men han gillade inte mig som jultomte,haha:P
Satte på mig tomtedräkten och gick ut i skogen med en ljuslykta i handen.....det hade jag gillat om jag vare liten....att tomten kom ut ur skogen alltså:P
Många bra julklappar har blivit öppnade,stora som små,för barn och vuxna...alla är nöjda och glada=)
Jag fick en stor svart väska som jag ville ha så jag slipper gå till jobbet med påsar(familjen påse som Niklas mamma kallar oss när vi kommer ner)haha....har alltid ett par extra skor+matlådor till och från jobbet varje dag så en större snygg väska satt fin fint=)
Fick sedan 2 skärbrädor i glas,tillsammans med Niklas+kryddburkar av Åsa och Vincent=)
Fick oxå ett telefonkort så jag kan fylla på mobilen....that´s good=)
Jag och Niklas fick tillsammans sittbänken av hans päron som vi ville ha i hallen....kommer bli skitsnyggt!:P
Och så fick jag ju såklart in kära digitala systemkamera av älsklingen + att han fick en Tallinkryssning på köpet...myyysigt värre<3


På lördag ska jag,Niklas och Nellie ha en liten julafton hemma när dom kommer så då blir det lite mer paket då,kommer bli en mysig dag som jag verkligen ser fram emot:P
Längtar otroligt mycket tills jag får vara i hans famn igen,han är mitt allt!<3


Nej nu ska jag vara lite social med min älskade familj!<3
GOD JUL ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0