Sjukling!

Pirre och Maria+andra,här har ni nåt att läsa,haha:P

Igår på jobbet fick jag feber,fick gå hem för Ewa-Lena men jag tvingade mig vara kvar....behöver verkligen dom pengarna!!
När jag kom hem så hade jag 38.6.....la mig under täcket i soffan,tempen bara steg och steg öven fast jag hade tagit tabletter,tillslut hade jag 39.8 migrän och mådde illa+att jag hade så in i helvete ont i ryggen!:(
Jag la mig sedan i sängen en stund och spydde som en gris,det är fan inte okej att spy men fan så skönt det är efteråt!:P
Det var som om jag spydde bort all feber och allt,tempen gick ner till 37.9 och jag åt lite vindruvor som Niklas köpt,dom var stora som pungkulor jag lovar,det var dom största jag sett!haha
Sen var jag ganska pigg tills vi gick och la oss runt 12 tiden.då fick jag lika hög feber igen och mådde illa,så min natt har inte vart den bästa,gick och spydde några gånger men hade fortfarande feber och jävligt ont i ryggen.
Jag gick upp vid 10.30....tog med mig täcket till soffan och kikade på Våra bästa år,haha....då hade jag 39.5.
Senare under dagen somnade vi i soffan tillsammans,efter det så mådde jag mkt bättre och nu känner jag mig bara seg och har jävligt ont i halsen.


Jobbade ju inte idag,har sån ångest för det för som sagt jag skulle verkligen ha behövt dom pengarna,och så gjorde det ju inget att jag skulle ha stängt med Linda!=)alltid lika kul!
Jag skulle iaf få jobba på torsdag om jag var frisk och det är jag nog garanterat,jobbar ju på söndag oxå,det är ju alltid nåt:P
Hoppas dom hör av sig från städ nångång oxå!=)


Vi skulle verkligen behöva åka till tippen nåndag,har så jävla mkt skit som vi inte vill ha kvar och inte har plats för.
Får ta en tripp dit i månn kanske innan vi hämtar Nellie.
Så kan vi hämta mitt bord nåndag som står hos Mela,har fan dåligt samvete över att det stått i hennes hall i några månader,men det skyller jag på My,haha
Blir nog bra att ha det i vardagsrummet tror jag:P


Niklas spelar Guitar hero och jag borde fan duscha men är man "sjuk" så får man vara lite äcklig,iaf tills i månn,haha:P
Ska nog ta lite glass för halsen,är skönt att bedöva med,haha....sen ska jag utklassa Niklas!Mohaha:P
 


Semesterbilder kommer jag lovar!:P


Tjing tjong pling plong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0