Semester!

......är inne på min tredje lediga vecka nu,känns skit samtidigt som jag älskar det,speciellt när jag är ledig samtidigt som Niklas=)...men september månad kommer inte bli så kul då jag bara jobbar 4 dagar nu i Augusti....vad jag vet nu,hehe:P
Niklas och jag har vart på Öland 1 vecka tillsammans med hans föräldrar+bror med familj och dom 2 sista dagarna var oxå hans kusin+ fru med....var super trevligt och inte regn en enda dag=)
Vi alla åkte hemöver i lördags medan jag och Niklas stannade på Kolmården,första gången jag var där.....kikade på Delfinshowen och så åkte vi i Safariparken och så tittade vi ju såklart på alla andra djur,vi hade en skitbra  och mysig dag,det fanns många djurarter som jag ville ta hem kan jag lova,haha
sen hade dom dom godaste hamburgarna vi ätit =)...tummen upp för Kolmården!:P

Lördagsnatten tillbringade vi på Hotell,ett nybyggt som låg på Skavsta flygplats....för ett Quick Sleep rum för 2,frukost och tillgång till bastu och relax,inträde till Kolmården och safariparken betalade vi endast 1090:-
Det var vi skitnöjda med,haha!

Lämnade hotellet i söndags och åkte hem,det skulle komma en kille å köpa våran bil på kvällen så vi städade och tvättade den när vi kom hem....blev nästan som ny,haha:P
På kvällen hittade Niklas en bil som han skulle köpa.....det dryga var ju att bilen fanns i Lund,haha.....vi beställde tågbiljetter och åkte ner till skåneland dagen efter,var framme 18.30,vi hade första klass biljetter och hade datorn med oss så det var skönt....kikade på bilen och köpte den,sen var det bara att sätta sig åka hem dom 68milen hem igen,haha....vi är ju för fan störda! han och jag:P
Kom hem kl 02 i natt....är lagomt trött nu,vi ska ta och sova nu snart,ska kika klart på filmen först....får hoppas att Nellie vill ha sovmorgon i månn,hehe:P
Får se vad vi hittar på för nåt,kan ju hoppas på finväder så man kan vara ute eller åka och bada osv.
Jag lägger upp bilder från öland/Kolmården och berättar närmare om våra äventyr en annan dag för nu är det läggdax,men först lite myspys=)


Natti natt!


Kommentarer
Postat av: storasyster nyfiken

lägg upp lite bilder nån gång då!!! nu får du blogga lite oftare så jag får lite info..hi hikram maria

2009-08-16 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0