Poppar musik mitt i natten....

Niklas har ju som sagt köpt nya högtalare till bilen och har nyss satt i båda 2.....tror jag:P
Niklas föräldrar har lagt sig och grannarna med antar jag och Niklas poppar musik i bilen för fulla muggar och klockan är nu 00.15.....finns nog vissa människor som är lite missnöjda med det just nu,haha.....men vafan VI har ju iaf semester,haha:P
Nu på kvällen har vi vart hemma hos Micke och Anna-Karin och fikat och snackat skit,det var mkt trevligt,jag satt väl mest tyst och lyssnade och skrattde med i mitt hörn medans Niklas med sin mundiarré  inte var tyst många sekunder....han är så söt min älskling! <3
Det var skoj att träffa dom och göra nåt annat istället för att sitta här hemma som vi alltid gör,hehe.

Nu är det sovdax som gäller för i månn runt 09 så ska vi vara hos Janne och Fiffin för dom åker med till Göteborg,fan vad kul det ska bli.....hoppas bara Niklas kommer må bra hela helgen,min snuttbubbe!<3

Niklas tyckte iaf att högtalarna spelade bra så det var bra,haha!
Förlåt mina älskade systrar för att vi inte hälsat på....denna gången heller:(





Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0