Hemmagjord kebab:P

Idag blir det hemmagjord kebab med strips,sås och grönsaker....mmmm mumma!:P
Är så himla hungrig så det kommer sitta fin fint med kabab i min mage...och i Niklas:P
Idag har vi sovit ut riktigt länge....inte undra på eftersom att vi kom hem från akuten 03.30 i natt....ni ska inte bli oroliga för det var inge allvarligt och nu är det bättre!=)
Idag har vi vart i Barklarby en sväng och köpt högtalare till bilen...såklart:P
Sen var vi iväg till apoteket och köpte lite grejs.

I månn bär det av till Göteborg och Liseberg,ska bli skitkul...och supermysigt att bo 2 nätter på hotell!;P


Nej nu är det matdax!
Hej hopp....

Kommentarer
Postat av: dina systrar

och inte hälsat på dina systrar!!:P

/ my och maria

kraaam

2009-08-27 @ 23:13:40
URL: http://mysanr.blogspot.com/
Postat av: Anna

Till mina systrar!:P

Det är så svårt att ta sig ut till er härifrån om man inte åker bil:(....eller är det kanske jag som är lat?:P

Niklas fixar massa med bilen m.m och så...tänker ofta på att komma förbi nåndag men tiden bara rinner iväg:( sorry min kära systrar!<3

2009-08-28 @ 00:08:17
URL: http://annaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0